Blod/utflod , frustrasjon og usikkerhet

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Nå må jeg bare klage ...
Jeg er SÅ lei nå... Lei av å være usikker, lei av å grue meg til hvert dobesøk, lei av å se farge på papiret . Enda ikke hatt friskt blod (kun den gangen på sykehuset), men det er idag to uker siden, å jeg har 1-2 dager uten noe for så å ha 1-3 dager med blodblandet utflod eller rett og slett mørkebrunt .. D er ikke så mye egentlig, kommer noen dråper i do av og til, og kommet litt spor i innlegget idag for første gang...
Ingen smerter eller noe sånt ..

Jeg er så lei av den her usikkerheten.. Mister jeg? Har jeg hatt en MA? Er det fordi jeg har lettblødende livmor? Stemmer det at legen såg to foster men at enen har dødd?

Dette er bare noen av tankene som surrer .. Jeg er sliten nå :(

Takk for at jeg fikk blåse ut :(

Føles ut som en evighet til tirsdag da jeg skal på privat UL.. :(

Det skjønner jeg godt!!! Usikkerheten er helt forferdelig. Godt det bare er 2 dager og ikke 2 uker til ul, så du får svar.

Min veninne blødde i 3 mnd i strekk med sitt 3 barn, inngen blødning i de 2 andre. Hun har nå en frisk og rask gutt. Håper det er det svare du også får, at alt er bra.

Unner inngen denne følelsen om å ikke vite va som skjer :-( sender deg en good klem <3

*sender en god klem*

Takk. Er usikkerheten som er verst .
Får ikke noe å forholde meg til å det er så slitsomt :(

Off kan ikke tenke meg engang hvor fælt det må være og ha det hele tiden :( har både hatt sa og MA og forstår godt at du går fra en bekymring til en annen forklaring også til en bekymring igjen. Håper du bare får gode nyheter på tirsdag! <3

Lykke til på ul :-) mange gode klemmer <3

Sender deg en trøstende klem<3 lykke til på ul på tirsdag!

Hoff lite kult å være så nervøs for at noe er galt! Men de har det mest sannsynlig fint inni magen din :) håper blødningene bare er uskyldig <3 klem herifra også

Sender deg en klem, og håper alt går bra ❤️

Håper det går bra med deg! Sender mange gode tanker og lykke til i morgen....snaaart tirsdag!!

Sender deg en klem♡ Nærmer seg tirsdag nå!

Snart tirsdag nå og jeg er SÅ nervøs ! Blødningene har trukket seg tilbake men vet at de alltid er like rundt hjørnet .

Jeg går vel ubevisst og forbereder meg på en negativ beskjed imorgen, egentlig. Så får det heller bli en koselig opptur hvis det står til bra med den/de .

Masse lykke til <3

Back
Topp