blod spor

mammanteFreddyogBeth

Elsker forumet
Skulle en tur på do i sta og da var d blod spor på papiret.. Hva skjer er d farlig??
Begynner å bli skikkelig bekymra får å miste igjen[:(]... hjelp.....

huff dah.. håper det går bra med deg.. Er IKKE artig å blø... Håper det går fort over.

Go bedring

snakka med legekontoret i sta og fikk beskjed om at vist jeg ikkje hadde vondt i magen eller vist jeg ikkje foss blødde var d ikkje noe å bekymre seg over... Men kan jo ikkje si jeg ble helt rolig a den grunn akkurat. [:@] Dette er ikkje mye bra å tenke på. Graviditeten er nå ikkje bare positiv iallefall

åja... ja, dem driter vel i hvordan vi har det..[:@]
jeg fikk beskjed at jeg mest sannsynlig hadde mistet, enda jeg bare blødde litt..
Jeg vet enda ingenting... BLIR SÅ DEPRIMERT

har du enda ikkje fått noe skikkelig svar..HÅPER du snart får vite noe mere....
 når jeg nettop var på do var der ingenting blod. skal vel egentlig bare være glad men ikkje lett engster meg som fy...
Koz

er d di sa til meg og i går på legevakta. men er så ekkelt iallefall når jeg har mista tidligere

Tusen takk[:)]

Og foresten gratulerer m 12 uker +
 Koz

[:@]har kasta bort 20 minutter på venting i telefonen for å få vite hcg svarene i dag.....grrrr..[:@]..blir gal[:@]

Heihei Gravid25..

Jeg vet akkurat hvordan d har det.. hadde det på samme viset selv for noen uker siden.. ble så redd at jeg.. ja d vet sikkert..

Jeg har selv missta for en stund siden, og ble kjemperedd for at det skulle være over for denne gang, men det ble bare med det sporet på papirer, og er glad for det. Jeg ringte legekontoret da jeg hadde det, å de sa at jeg ikke skulle bekymre meg hvis jeg ikke hadde vont eller hadde rennende blod.. men jeg klarer ikke slå meg til ro med dette, så jeg snakka med legen min, og ønsker en tidlig UL, og ringte selv sykehuset og forklarte situasjonen.. og de var utrolig imøtekommende.. de skulle ordne en time til oss så snart de hadde fått papirene fra legen.. så nå venter jeg på et brev i postkassa hvor det såtr at vi har fått time..

Ta det opp med legen din.. de skal være der for deg!! De skal gjøre det best mulig for deg som passient og gravid!!

Når har du time lit første kontroll?? Snakk med legen din da!! (hvis du itje allerede har vært da...)

LYKKE TIL, og la meg få høre hvordan det går!! go klem!!

Heisann har vært til første kontroll hos legen for nesten 4 uker sia og var til g.ul. for halvannen uke sia så liv og alt sånn men.... Skal te legen igjen den 22mai og g.ul. igjen den 23mai så håper jo at alt er bra.
men d å engste seg kan jo gjøre sitt d og..... Men vi håper å krysser fingrene for at alt går bedre... Koz til alle der ute...

Hei,
jeg hadde termin i desember i fjor, og fikk ei lita nydelig jente den 19. des 2005. I mai i fjor blødde jeg ved 2 anledninger, og ble skikkelig nervøs. Det hjalp ikke at noen beroliget meg med at det var sikkert ingenting, når du ikke har vondt så er det ikke noe farlig osv... Jeg tenkte på det hele tida, og den eneste løsningen for meg var UL begge gangene. Den første gangen dro jeg på en privat klinikk i Oslo og betalte 900. Der lå lille jenta mi med et hjerte som slo... 6 mm stor.. Dette var uten tvil den mest fantastiske UL under hele svangerskapet, selv om jeg bare så en liten klump. Jeg var så lettet og glad. Jeg fikk UL på dagen på denne klinikken, og det var verdt hver en krone. Kunne sikkert fått UL på sykehus gjennom fastlege osv, men venting er helt forferdelig i slike situasjoner.
Lykke til:)

Back
Topp