Blod. Panikk.

Håper du får time! Jeg fikk komme inn veldig raskt, men bor i en liten kommune hvor det ikke er så høyt trykk på legekontoret. Det er så skummelt med blod altså! Jeg har ikke blødd siden søndag (*bank i bordet*), men er like nervøs for hver gang jeg er på do. Nei, ring og få time, det er ikke bra å gå og bekymre seg sånn. Her tok de meg i alle fall veldig alvorlig, og jeg slapp å mase meg inn. Om ikke annet så hør om du får komme inn og tatt blodprøver for å sjekke om hCG-nivået stiger normalt.

Krysser fingre for at det går bra med alle oss "blødere"!! Jeg får svar på fredag på hvordan det ligger an her (tok hCG-prøve nr 2 i dag).
Får veldig enkelt en akuttime her jeg bor også, så det skal nok gå bra :-)
Kjenner at murringene blir verre nå i natten, begynner å gå over til smerter. Så her renner tårene sammen med håpet om framtiden :'(

Lykke til til deg da, håper det ordner seg for deg!

Har murringer og stråling nedover lårene, men har ikke ennå hatt direkte smerter! Kjenner mer nå enn før, å var en del mer blod på siste dobesøk!

Gruer meg til en den eventuelle sannheten :(
Murringene og stråling nedover lårene hadde jeg også.
Krysser alt som krysses kan, og håper på det beste <3
Mange blør og svangerskapet går strålende, vi får satse på at dette er tilfelle hos deg :-)

Blør fortsatt. Skal se om jeg får akuttime imorgen. Er ikke veldig optimistisk, men håper av hele mitt hjerte!!
:-( lykke til i alle fall <3

Fikk time hos gynekolog imorgen. Men håpet svinner hen.... mer blod, nå rant det litt når jeg var på do. Og litt klumper begynner det å bli!

Får veldig enkelt en akuttime her jeg bor også, så det skal nok gå bra :)
Kjenner at murringene blir verre nå i natten, begynner å gå over til smerter. Så her renner tårene sammen med håpet om framtiden :'(

Lykke til til deg da, håper det ordner seg for deg!

Høres skummelt ut med både smerter og blod. Håper virkelig det er noe ufarlig!

Takk! Håper det ordner seg for oss begge. Skal krysse fingre for deg.

Så trist! :Heartred Håper det går bedre neste gang. Lykke til videre!

Så trist! Lykke til videre!

Å nei, det var trist! Masse lykke til videre, god klem til deg!

Så utrolig trist. Håper ny spire sitter snart og at den blir sittende! :Heartred Lykke til!!

Huff, det var trist å høre. Lykke til videre.

Back
Topp