blod på papiret !

Men, den slo ut på blod? Ikke på leukocytter..? Trodde den skulle slå ut på leukocytter om det var uvi? Ikke kun blod. Når jeg var inne for sjekk med smerter merket jeg ingenting til blod på papiret, men hadde fullt utslag på blod likevel. Om det er noen trøst så hjalp antibiotikakuren på min uvi :) Har ikke hatt noen regelmessige smerter eller blod etter det. Ring igjen om du er i minste tvil, heller en sjekk for mye!
 
Å ja, da misforsto jeg. Trodde det var uklarhet i hva som feilet deg :p. Jeg tror ikke du skal engste deg for mye, høres ut som det ble oppdaget tidlig siden prøven på onsdag var fin og antibiotika tar nok knekken på det hele. Hvis du bekymrer deg likevel, kanskje du kan spørre jordmor eller fastlege om du kan få komme inn å levere en prøve om noen dager for å se at den er borte igjen? Vet ikke om det var en god ide altså, bare foreslår jeg :)
hehe, det er fort gjort. :p
tenkte å reise ned å levere ny prøve for å se om alt er borte sånn 2-3 dager etter ferdig antibiotika kur :D
 
Men, den slo ut på blod? Ikke på leukocytter..? Trodde den skulle slå ut på leukocytter om det var uvi? Ikke kun blod. Når jeg var inne for sjekk med smerter merket jeg ingenting til blod på papiret, men hadde fullt utslag på blod likevel. Om det er noen trøst så hjalp antibiotikakuren på min uvi :) Har ikke hatt noen regelmessige smerter eller blod etter det. Ring igjen om du er i minste tvil, heller en sjekk for mye!
det vet jeg ikke, for jeg spurte bare på om det var noe med urin prøven, da svarte hun damen som tok prøver at det var blod i urinen. men når jeg leverte urinprøven, var den helt gul, ikke noe tegn til blod som jeg kunne se...
legen sa det var UVI men ikke hva det slo ut på.
 
det vet jeg ikke, for jeg spurte bare på om det var noe med urin prøven, da svarte hun damen som tok prøver at det var blod i urinen. men når jeg leverte urinprøven, var den helt gul, ikke noe tegn til blod som jeg kunne se...
legen sa det var UVI men ikke hva det slo ut på.
Ok, da har den nok slått ut på mer enn blod :) Min prøve så også helt gul ut, ikke noe synlig blod og ikke noe blod på papiret, likevel slo den ut for full mugger på blod.
 
Ok, da har den nok slått ut på mer enn blod :) Min prøve så også helt gul ut, ikke noe synlig blod og ikke noe blod på papiret, likevel slo den ut for full mugger på blod.
legen skulle sende svaret til fast legen min for de skulle dyrke urinen sa dem, så får høre mer senere kanskje :)

har ikke vært noe mer blod eller svi når jeg tisser hvertfall og tørker meg. så virker som det hjelper :D
 
Jeg hadde 3 dager med litt blod, var plutselig blod i trusen når jeg skulle på do.. men her hadde jeg visstnok bare fått en kvise :/
 
Back
Topp