Blod på papiret...:(

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Da jeg var på do tidligere idag så jeg plutselig litt friskt blod på papiret etterpå. Har ikke vondt og har ikke blødd noe mer, men dette friket meg helt ut:(:(:( Har første legekontroll mandag morgen (er 10+5 idag), og privat UL tirsdag morgen så finner jo raskt ut av om det står bra til der inne eller ikke. Er bare sykt stressa og nervøs nå. Og har en del strekk/ murringer i magen...
 
Ikke bekymre deg! Det er ikke uvanlig å blø under et svangerskap, men det bør ikke være koagler eller blø mer enn mens.

Men jeg kjenner følelsen din, opplevde det samme på torsdag og i går fikk jeg vite at jeg hadde en missed abortion. Skulle vært på 1. kontroll skulle vært på tirsdag m/ ul.
 
Huff, stakkars deg:( ...ble ikke så beroliget akkurat men er jo ikke så mye en får gjort før tirsdag uansett...
 
Jeg blødd i begge svangerskapene, og det gikk bra! Hvis det ikke har kommet mer er det sikkert bra! Veldig stressende å gå så lenge å ikke vite så håper tiden går raskt til ul! Klem
 
Håper det går bra med deg . Jeg hadde
Litt blod på papiret og ingen smerter i hele to uker før siste ultralyd viste at
Embryoet var dødt. Fikk hele tiden høre at litt blod og ingen smerter ikke gjorde noe. Men for min del stemte ikke det . Men vet andre som blør litt og mye som det går bra med . Kan ikke gjøre annet enn å sjekke det og se hva som gjelder for deg og om det skulle gå galt
Er det gjerne noe galt med den lille
 
Jeg skjønner at du fikk deg en støkk når du fant blod på papiret, ingen ønsker det!
Det er skummelt, og det går 1000 tanker gjennom hodet, og redselen for å miste er stor.
Gir deg *klem* og håper du klarer å holde ut frem til i morgen uten å bli helt sprø!
 
Huff, tror nesten det er umulig å ikke stresse før man har fått endelig svar. Så jeg føler med deg. Som litt trøst (håper jeg) kan jeg fortelle at de gangene jeg har mistet har jeg hatt i forkant hatt mye smerter i mage og press i korsryggen, og blødningen har vært massiv og langvarende.. Har lest om mange skjebner her, men det ser ut som om mange her har blødd litt og mange har det gått bra med:)
 
Var hos legen på første kontroll i morges. Han mente at det ikke var noen grunn til bekymring, men vi kunne prøve å lytte etter hjerteslag. Det fant han med én gang - sterke og fine, raske hjerteslag <3<3<3 ...sykt lettet nå!! Da blir det ikke så skummelt med UL imorgen heller. Jippi!!!
 
Så bra :D
 
Åh, så godt å høre! Skjønner du er lettet! :D
Gleder meg til å høre om UL i morgen!
 
UL var fantastisk <3 Lille knøtt var super aktiv, sparket masse, drakk litt vann og turna litt rundt:) Sååå fin!! 4,6 cm lang, haha! Det er jo helt vanvittig:)
 
Gratulerer med vell overstått UL :)
Så bra at alt var fint med den lille i magen :D
 
Gratulerer med veloverstått ul :)
Så deilig med en betryggende følelse.
Tenk at man er blitt så glad i de små allerede :)
 
uff ikke noe gøy å gå rundt å ikke vite.

håper alt er i den skjønneste orden.ikke lenge til tirsdag nå.

jeg kjøpte meg Doppler for å sjekke hjertelyden selv om jeg blir bekymret.
 
Back
Topp