Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Heisann. Flere som har opplevd litt blod i uke 7? Begynne å tenka at detta ikkje går veien nå men håpe jo ennå det går bra. Er enn så lenge bare bittelitt på papire og i truså
Jeg er i uke 8 begynte å blø litt i går.. det stoppet etter 10 minutter ca. ble veldig redd og ringte legevakten. Jeg fikk komme inn for å ta en ultralyd, der fikk jeg se at alt var fint og et hjerte som slo godt
Har å hatt lyserosa på papiret hele denne uka, begynte å blø pitte litt i går kveld. Men var litt. Tenker jo det værste med en gang, men det er vist ganske normalt
Ringte Jordmor og fikk beskjed om at jeg ikke kunne kommer inn før uke 12 for å få sjekket noe. Tenkte jeg skulle prøve å ringe legekontoret på mandag for å hør om dem kanskje kunne se om alt var bra
Hadde kun to ganger på papiret i går så regne med det går fint. Har lest på preggers appen at det er vanlig i denna uka at en kan blø litt og ha mensen smerter uten at det betyr spontanabort. Har ul på fredag så håpe alt er fint då