Blod på papir

J

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Vårspirene 2021
September To Remember
Heisann. Flere som har opplevd litt blod i uke 7? Begynne å tenka at detta ikkje går veien nå men håpe jo ennå det går bra. Er enn så lenge bare bittelitt på papire og i truså
 
Skjøre slimhinner på denne tiden i graviditeten. Kan gå helt fint :)
 
Jeg er i uke 8 begynte å blø litt i går.. det stoppet etter 10 minutter ca. :happy:ble veldig redd og ringte legevakten. Jeg fikk komme inn for å ta en ultralyd, der fikk jeg se at alt var fint og et hjerte som slo godt:love7
 
Det er vanlig. Ved smerter i tillegg kan det vøre grunn til bekymring
 
Har å hatt lyserosa på papiret hele denne uka, begynte å blø pitte litt i går kveld. Men var litt. Tenker jo det værste med en gang, men det er vist ganske normalt o_O
Ringte Jordmor og fikk beskjed om at jeg ikke kunne kommer inn før uke 12 for å få sjekket noe. Tenkte jeg skulle prøve å ringe legekontoret på mandag for å hør om dem kanskje kunne se om alt var bra ❤️
 
Hadde kun to ganger på papiret i går så regne med det går fint. Har lest på preggers appen at det er vanlig i denna uka at en kan blø litt og ha mensen smerter uten at det betyr spontanabort. Har ul på fredag så håpe alt er fint då
 
Back
Topp