Blod på dopapiret

mamma85

Glad i forumet
Gikk på do isted og la merke til blod på papiret sjekket kor det kom fra og det var fra skjeden. Har jo vært masse plaget med vonde kynnere regelsmessige no i flere uker (m/menssmerter) Ringte til jordmoren og hun sendte meg opp til legen på hastetime -Eg ble jo rimelig redd [&o] kom opp til legen hun sjekket med GYN men alt så bra ut da fant hun ikke noe blod el. noe. Følte meg litt dum egentlig da..skulle heller ha sett det ann.. Men har aldri blødd i tidl. svangerskap. ¨

Hun trodde det nok var skjøre slimhinner nedentil som forårsaket litt blod på papiret. Så puster lettet ut og håper mine kynnere roer seg ned litt og ikke kommer med ubehag.

Hvordan er deres kynnere?

Jeg har støtt og stadig kynnere, å blod på papiret.
Kynnerne er værst om jeg må på do
ellers kjenner jeg dem, livmoren strammer til. det er ikke bestandig ubehagelig.

Legen målte ikke livmorhalsen, hva ser de etter om de måler dette? Håper på at kynnerne ikke blir verre synes det er ekkelt å få disse menssmerte lignende følelser.. men roer meg med at det ikke renner blod ut så vil tro det gir seg.. Skal på ord.ul no på fredag så gleder meg masse og ingenting kan gå gale no får vi håpe [&o] Er ganske rolig til dette ellers vil jeg tro legen hadde sykemeldt meg om det var grunn til bekymring.. Legen var høygravid så tror hun hadde peiling........

Jeg har gått med vonde kynnere siden uke 13, er i uke 17 nå.
Som til tider ender med oppkast..
Det er så vondt at jeg ikke klarer noen ting, og holder gjerne på i flere timer av gangen..
Men jeg har fått beskjed om at alt er fint, så jeg ikke skal bekymre meg :)
Meen, jeg skjønner at du helst vil være foruten, for det vil jeg og!! :)

Ikke noe koselig å blø...hadde blødning i uke 7-8 selv, men alt var fint[:)]
Mine kynnere er fra hel****, har vært på sykehuset, og livmorhalsen var 6 mm forkortet, så fikk beskjed om å ta det med ro...

Hos meg renner det ikke ut at jeg trenger å bruke bind så er ganske sikker det bare er litt skjøre slimhinner kom litt mer i går men ikke mer enn at dopapiret ble litt rosa etter tørk -så er ganske rolig og har kjent liv i dag allerede her jeg sitter på jobb så alt er egentlig bare herlig... Gleder meg til ord. UL i morgen passer veldig bra også siden det er komt litt blod så kan de se om babyen har det bra der inne [:)]

Back
Topp