blod...nå er jeg redd :(

det høres veldig bra ut! :D Håper du får ul fortest mulig, så du kan slappe av litt hvertfall, sikkert ikke lett for deg dette uansett. Men syns du burde hatt jevnlig ul gjennom hele svangerskapet uansett tanke på dine opplevelser <3 håper du har en fornuftig og åleit lege. masse klemmer <3

takk jenter...
var ikke mer enn jeg hadde skrevet det innlegget i går så kom det en liten blødning til :(
så nå er jeg på bunn igjen...
2t til lege...og jeg må ha ul kontroll nå kjenner jeg....livredd...håper jeg får det i dag og ikke må vente til i morgen

takk jenter...
var ikke mer enn jeg hadde skrevet det innlegget i går så kom det en liten blødning til :(
så nå er jeg på bunn igjen...
2t til lege...og jeg må ha ul kontroll nå kjenner jeg....livredd...håper jeg får det i dag og ikke må vente til i morgen
Uff da. Håper du kommer deg til lege asap!:):)

da har jeg vært hos lege... han mente det ikke var spesiell grunn til stor bekymring så lenge det var lite...men skjønte jo at jeg var urolig, så fikk time til ul på onsdag....nesten en uke til!!
men..får prøve å tenke positivt da..og håpe dagene går fort...

Huff, det var lenge til ja ! Men bra legen ikke syns det er grunn til bekymring da :)

Jeg tenker også at dette skal gå bra! Det høres ikke ut som noen SA ihvertfall. Men skjønner jo at man blir skeptisk. Man vil helst ikke se blod i et svangerskap, man tenker at det ikke hører med - men så er det egentlig mye vanligere enn man tror. Jeg har blødd kraftig i tre uker nå, uten at det har hatt noe å si for babyen, så det behøver slett ikke å bety det verste! Krysser fingrene for deg, og håper tiden vil gå fort frem til onsdag, og at den timen vil gi deg ro i sinnet igjen. Tenker på deg!!

Jeg tenker også at dette skal gå bra! Det høres ikke ut som noen SA ihvertfall. Men skjønner jo at man blir skeptisk. Man vil helst ikke se blod i et svangerskap, man tenker at det ikke hører med - men så er det egentlig mye vanligere enn man tror. Jeg har blødd kraftig i tre uker nå, uten at det har hatt noe å si for babyen, så det behøver slett ikke å bety det verste! Krysser fingrene for deg, og håper tiden vil gå fort frem til onsdag, og at den timen vil gi deg ro i sinnet igjen. Tenker på deg!!

takk :)
nei mistenker ikke SA, er vel heller redd for MA
en er litt mer forsiktig når jeg bruker lutinusen nå..så får vi se om det hjelper..jeg håper jo det er den...

Skjønner godt at du blir fortvilet <3 går selv med nervene på utsiden av kroppen... Men det går nok bra skal du se :)
Tenker masse på deg , og håper dagene flyr fort frem til onsdag <3

Tenker sååå på deg, og håper at alt gikk bra i dag!! :D <3

Hvordan gikk det? :)

å har glemt å oppdatere her ja..oppdatert i dagboken min på okt!
hjertet slo <3 og lille knøttet vårt var 3,2cm og stubbearmene vinket til oss, alt så bra ut.. det var en stor lettelse, måtte felle noen tårer...så håper jeg at jeg slipper unna med flere blødninger så jeg ikke får slik angst igjen..det var skummelt.. man akkurat nå er jeg lykkelig <3 enda uvirkelig..for jeg har ikke noe symptomer! hehe
så nå håper vi at det skal gå bra hele veien..
var hos jordmor i dag..skal tilbake om 2 uker, så skal hun finne hjertelyden til meg, og hvis jeg ble bekymret så måtte jeg bare ta kontakt, det tok henne 5 min å finne hjertelyd og det var unødvendig å bekymre seg mer enn man trenger.. så hun virker kjempe fint, hun ville og at det skulle ta urinprøve litt senere for streptokokker..så vi kunne oppdage det evt tidlig, god oppfølging der :) kjempe glad for det

Å så flott med en oppdattering!! :) Vi er nesten like nærvøs som deg ;) Masse lykke til videre!!

Å så flott med en oppdattering!! :) Vi er nesten like nærvøs som deg ;) Masse lykke til videre!!

takk :)
nå er det ikke lenge til du og skal komme etter <3

Så godt å høre at alt var bra!:):)

Så utrolig godt å lese denne oppdateringen! Hurraaaaaa! Veldig glad på dine vegne. Håper du klarer å senke skuldrene bittelitt, selv om jeg selvsagt forstår at det er veldig vanskelig med tanke på din forhistorie. Likevel, alt er bra med lille spire på nåværende tidspunkt og slik fortsetter det også. Det er jeg overbevist om! :)

Kan jeg spørre hvor mye du blødde...? Jeg har hatt en blødning ikveld.. Såpass stor at jeg føler alt håp er ute, samtidig som jeg ikke helt klarer å innse det.. Kroppen føles jo så gravid.. Det blødde som en vanlig mens i et par timer føre det stoppet opp.. Nå er det bare brunlig utvannet (beklager detaljer).. Jeg har fått time på GYN på sykehuset i morra for å sjekke, men oddsen for at de i det hele tatt ser noe når jeg er så kort på vei er jo relativt liten.. Er 5+4 idag (tirsdag).. Det føltes lissom så riktig denne gangen, så jeg er helt sønderknust her jeg ligger...

Håper alt er bra med deg og lille spiren <3

Kan jeg spørre hvor mye du blødde...? Jeg har hatt en blødning ikveld.. Såpass stor at jeg føler alt håp er ute, samtidig som jeg ikke helt klarer å innse det.. Kroppen føles jo så gravid.. Det blødde som en vanlig mens i et par timer føre det stoppet opp.. Nå er det bare brunlig utvannet (beklager detaljer).. Jeg har fått time på GYN på sykehuset i morra for å sjekke, men oddsen for at de i det hele tatt ser noe når jeg er så kort på vei er jo relativt liten.. Er 5+4 idag (tirsdag).. Det føltes lissom så riktig denne gangen, så jeg er helt sønderknust her jeg ligger...

Håper alt er bra med deg og lille spiren <3

jeg hadde bare liten blødning når jeg gikk på do en gang..så ble litt rosa etterhvert.. det skjedde to ganger..
alt er bare bra her håper jeg...ingen blødning enda.

huff så grusomt at du blør :( det er virkelig ikke noe gøy..det er så vanskelig å si om det har betydning eller ikke. har du hatt noen klumper/koagler? håper ikke det..det hadde jeg når jeg hadde min SA i uke 5 (håper jeg ikke skremmer deg mer)
jeg blødde og litt kraftig en gang med guttene mine, uten smerter uten klumper og da var alt i orden.
krysser fingrene for at alt er bra med deg, anbefaler og ta en hcg blodprøve hos legen. man kan liksom ike se så mye i uke 5..gode tanker sendes din vei, håper med deg

Back
Topp