blod...nå er jeg redd :(

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
jeg var på mandag og så et hjerte som slo...
men de siste dagene nå så har symptomene forsvunnet helt..til og med opp å tisse på nettene...
og fått mye slim de siste dagene...nå i dag så var det en stor slimklump..sammen med blod...
så nå sitter jeg og tenker det værste og skjelver og gråter...jeg orker ikke å miste enda en gang til...har litt murringer..så kjempe skummelt...
vet det ikke alltid trenger å bety farlig..men i mine tilfeller har blod aldri vært et godt tegn...jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre meg hen...
har time hos lege på torsdag...men lure på om jeg må ringe i morgen...høre om jeg kan få en ul, for klarer ikke roe meg ned....tårene bare strømmer på...er så redd
akkurat nå når jeg har klart å begynne å glede meg fordi jeg er 8+5 i dag

Krysser alt jeg kan krysse for at det går bra for deg denne gangen!! Kom deg til legen og få en ultralyd med en gang, bare for å få bekreftet at ting er i orden! Husk at så lenge du får blodfortynnende så blør du mye lettere. Ønsker deg all lykke til videre!!

Du bruker vel både blodfortynnende og progesteronstøtte? Begge deler gjør at du blør lettere!! Skjønner veldig godt du blir redd!!! Syns absolutt du skal få deg en ul i morgen altså. Håper og tror alt er i orden med lille spira di <3

Skjønner at du redd...men sier meg enig med hva lena og hestehoven sier. Kom deg til ul...så du klarer å slappe av. Krysser for at dette er bare uskyldig pga blodfortynnende. :) Heier på deg! <3

Hvordana går det ? Tenker på deg

hei...
har hatt en tøff natt med mye mareritt.. men har ikke vært noe mer blod en i går ettermiddag, så jeg får satse på at det var noe ufarlig noe...
jeg går jo på lutinus og i går når jeg skulle sette inn så var det nesten som den ikke ville inn (sorry detaljer) følte den stanget i noe... og kom ut etter en liten stund... kanskje kroppen min har nok lutinus?? ikke vet jeg, i dag når jeg skulle ta så kom den lengre inn...så håper blødningen var at det kan være sårt der inne pga det??
jeg får se om det kommer mer eller ikke..så får jeg ta kontakt med lege... har ellers time på torsdag,
holdt meg helt i ro i går...men tenkte å ta en liten gå tur i dag for å få noe luft..kan være godt det når sola skinner,
så håper jeg at jeg kan roe meg og det ikke kommer mer blod...
spiren må klore seg fast <3

hei...
har hatt en tøff natt med mye mareritt.. men har ikke vært noe mer blod en i går ettermiddag, så jeg får satse på at det var noe ufarlig noe...
jeg går jo på lutinus og i går når jeg skulle sette inn så var det nesten som den ikke ville inn (sorry detaljer) følte den stanget i noe... og kom ut etter en liten stund... kanskje kroppen min har nok lutinus?? ikke vet jeg, i dag når jeg skulle ta så kom den lengre inn...så håper blødningen var at det kan være sårt der inne pga det??
jeg får se om det kommer mer eller ikke..så får jeg ta kontakt med lege... har ellers time på torsdag,
holdt meg helt i ro i går...men tenkte å ta en liten gå tur i dag for å få noe luft..kan være godt det når sola skinner,
så håper jeg at jeg kan roe meg og det ikke kommer mer blod...
spiren må klore seg fast <3
Hurra for at du ikke har blødd mer !!! NÅ ble jeg glad!! Om det var en SA ville jo mest sannsynlig blødninger bare økt !! Jeg føler også det er mer vanskelig å få inn progesteronen noen ganger, ikke rart om det blir litt rifter oppi er av alle de "besøkene"

Hurra for at du ikke har blødd mer !!! NÅ ble jeg glad!! Om det var en SA ville jo mest sannsynlig blødninger bare økt !! Jeg føler også det er mer vanskelig å få inn progesteronen noen ganger, ikke rart om det blir litt rifter oppi er av alle de "besøkene"

ja.. jeg er vel mer skeptisk til en MA nå...leser så mye på nett..at det er skummelt å lese alt og...
men håper det bare er den medisinen.. kommer en del slim i dag men uten blod...
så krysser alt jeg har...på at det fortsetter slik..men fikk meg en skikkelig støkk...

ja.. jeg er vel mer skeptisk til en MA nå...leser så mye på nett..at det er skummelt å lese alt og...
men håper det bare er den medisinen.. kommer en del slim i dag men uten blod...
så krysser alt jeg har...på at det fortsetter slik..men fikk meg en skikkelig støkk...
Kan du ikke få deg en ekstra ul, så du klarer å slappe av litt ? Hjelper å se lille hjertet banke !! Skjønner godt du fikk deg en skikkelig støkk.. Men ved MA er det vel som regel brunlig eller ingen blødning ??

Kan du ikke få deg en ekstra ul, så du klarer å slappe av litt ? Hjelper å se lille hjertet banke !! Skjønner godt du fikk deg en skikkelig støkk.. Men ved MA er det vel som regel brunlig eller ingen blødning ??

føler jeg har lest så mye rart om det på nett...
skal høre på torsdag og si han må henvise meg til en ul... sykehuset jeg tilhører er 10mil en vei..så blir litt kjøring..kjipe med å bo på en liten plass alt er så langt unna

Huff ja, det blir litt mer tungvint da :)

føler jeg har lest så mye rart om det på nett...
skal høre på torsdag og si han må henvise meg til en ul... sykehuset jeg tilhører er 10mil en vei..så blir litt kjøring..kjipe med å bo på en liten plass alt er så langt unna

Da er det vel heller ingen private gynekologer som tar inn hastesaker?
Jeg blødde noen ganger i svangerskapet uten at det betydde noe. Gikk på lutinus, albyl e og fragmin, så var ikke mye som skulle til før det kom blod hos meg. Jeg bor derimot i Oslo og har kommet meg inn til privat ul samme dag.
Håper du også kommer deg til ul, får se det lille bankende hjerte og får roet deg :-)

Hvordan går det med deg????

Håper det er i orden med deg.. Klem

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvordan går det med deg?

Håper alt er bra med deg!?

hei..
så søte dere er som tenker på meg <3
har ikke hatt noe mer blødning siden det på søndag...så håper alt er bra...og at det var medisinen som gjorde noe, men har jo ikke symptomer på noe.egentlig..så litt skeptisk.men ikke hatt noe særlig av det heller annet enn å tisse et par ganger på nettene, som jeg fremdeles gjør, så håper på det beste :)
skal til legen i morgen, så høre om han kan henvise meg til en ultra.

Det høres meeeeeget lovende ut :)

Så utrolig godt å lese at blødningene har gitt seg! Dette skal gå bra ser du. Flott du har legetime slik at du forhåpentligvis får henvisning til UL. Det vil nok roe deg ned mange hakk får vi tro. Lykke til videre med det som skal være et problefritt svangerskap heretter! :)

Usch ♡♥♡
Mange klemmer
Kan du ikke få ul på omsorgssenteret??
Håper det fint ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp