Blod, igjen..

Bra du får såpass med oppfølging da iallefall :) Åja, ja da er jeg med, så altså hver 4 uke etter uke 24, og frem til fødsel da ? :) Sikkert lurt å få ordna time ja :)

Ja jeg tror det, håper bare jeg blir hørt denne gangen.. Forrige gang fikk jeg bare beskjed om at neida, dette går bra, det er helt normalt.. Alt var jo bra, men kunne like gjerne ha gått galt. Absolutt ikke, skulle hatt ulapperat hjemme :p
Tror det er hver 2.uke fra uke 38, men tett oppfølging siste halvdel ja :)

Åh, jeg føler så med deg. Blod i svangerskapet føles så utrolig unaturlig og feil. Jeg har blødd en uke nå og så en sprellende liten en på ul i går. Var HELT overbevist om at det hadde gått galt, og tror nok ikke helt på det enda... Gyn sa bare at 50% av de som blør under svangerskapet gjør det helt uten grunn. Hun tror det kan være blødniger fra livmortappen pga celleforandringer i svangerskap. Det er visstnok veldig vanlig..
Krysser fingrene for at du er en av dem - det tror jeg! Men forstår veldig godt at uroen og skepsisen er der - for den føler jeg også.

God klem
Jeg krysser også alt jeg har for at det er celleforandringer!

Jeg var på ul på mandag og gynekologen kunne heller ikke si noe om hvorfor blødningene skjer. Jeg tror det er vanskelig for dem å vite, og det er kanskje mange forskjellige årsaker.

Jeg har blødd nesten hele uka, men tror det er slimhinnene som har reagert på hosting i forbindelse med forkjølelse. Har nesten ikke hostet de siste 24 timer og ser en klar forbedring.

Jeg tror vi gravide må pushe mer på selv hvis magefølelsen sier at noe ikke stemmer. Det er tross alt vi som kjenner det på kroppen!

Jeg var på ul på mandag og gynekologen kunne heller ikke si noe om hvorfor blødningene skjer. Jeg tror det er vanskelig for dem å vite, og det er kanskje mange forskjellige årsaker.

Jeg har blødd nesten hele uka, men tror det er slimhinnene som har reagert på hosting i forbindelse med forkjølelse. Har nesten ikke hostet de siste 24 timer og ser en klar forbedring.

Jeg tror vi gravide må pushe mer på selv hvis magefølelsen sier at noe ikke stemmer. Det er tross alt vi som kjenner det på kroppen!

Så merkelig.. Er liksom det man hører ovealt. Men de ser vel om blodet kommer fra livmoren eller utenfor en eller annen plass. Uansett hvor det kommer fra er det ikke noe gøy..

Kan det påvirke det ? Jeg har også vært småforkjølet denne uka og nyser som bare det, og da strekker det noe voldsomt nedi der !

Det må vi nok helt sikkert.. Blir så lett avfeid med at "neida, ikke bekymre deg, det er helt normalt".. Føler de ikke orker å bry seg heller..

Hvordan går det med deg Alvea? ❤️

Det går fint med meg, men vet enda ikke hvordan mageboeren har det.. Rakk ikke å ringe fredagen, og mandag kom jeg på at jeg skal til første kontroll idag, så da tenkte jeg bare å vente siden de ikke kan gjøre noe til eller fra uansett. Så får høre med legen idag hva hun sier, og få henne til å høre etter hjertelyden :) Håper jo alt er bra, men er tøft å gå rundt å ikke vite !

Jøss, hvordan klarte de det?? Rare leger. Men bra du fikk time kl 2. Masse lykke til og jeg krysser alt at du får høre hjertelyden til den lille i magen din. :)

Hvordan gikk timen kl 14 da?

Timen er vel overstått og alle papirer er fylt ut, hun prøvde lenge å finne hjertelyden med dopler, men siden hun bare såvidt kjente livmoren over skambeinet hørte hun ingenting.. Vet jo at det fortsatt kan være det bare er for tidlig, så skal bestille en ny time om noen uker og høre igjen :) Skal jo uansett på ul igjen om 2 uker, så håper vi får se en sprell levende krabat ! Føler meg ganske rolig til det hele, så håper det betyr at den lille har det bra :)

Timen er vel overstått og alle papirer er fylt ut, hun prøvde lenge å finne hjertelyden med dopler, men siden hun bare såvidt kjente livmoren over skambeinet hørte hun ingenting.. Vet jo at det fortsatt kan være det bare er for tidlig, så skal bestille en ny time om noen uker og høre igjen :) Skal jo uansett på ul igjen om 2 uker, så håper vi får se en sprell levende krabat ! Føler meg ganske rolig til det hele, så håper det betyr at den lille har det bra :)
Litt tidlig å høre hjertelyden nå så ikke stress med det.
2 uker går fort da :) regner med at alt er fint med mageboeren din :)
Og bra du ikke har blødd mer ❤️

Litt tidlig å høre hjertelyden nå så ikke stress med det.
2 uker går fort da :) regner med at alt er fint med mageboeren din :)
Og bra du ikke har blødd mer ❤️

Neida, jeg visste jo det, og tar det igrunnen helt med ro :) Hadde et håp da, men da hun sa det bare var såvidt hun kjente kanten på livmora også så skjønte jeg det egentlig, så får bare smøre oss med tålmodighet og bestille oss doppler i mellomtiden ;) Veldig bra det ikke har kommet mer blod ja, så håper på det beste :)

Back
Topp