Blod igjen

Masse lykke til!
 
Nu er jeg ferdig... Og det ser ikke lyst ut. I følge menstruasjon er jeg 8 uker på vei, og han kunne se et bitre lite ekko som han kalte det, på 0,8-0,9 cm og han var ikke sikker på om han så om det var hjerteaktivitet. Men han så det var litt pulstrasjonsaktivitet. Og jeg vet ganske sikkert når unnfangelsen kan ha skjedd, og da er jeg egentlig 7+2 i dag.
 
0,9 cm var min spire 7+0, så om du er 7+2 vil jeg tro det er normal størrelse? :)

Hadde han et gammelt apparat?
 
Også sa han at kunne være senest 6+0 uker på vei.. Og det er jeg ikke, det vet jeg ganske sikkert.
 
Så utrolig frustrerende d må være å håpe på at tur til legen skal kunne oppklare i usikkerheter, men heller måtte forlate kontoret med enda større usikkerhet. Fikk du ny time, om ca. 1 uke da? Dette må jo følges opp.

Håper virkelig det går veien for deg.
 
Nei, skal måle hcg. Så ta det derifra.... Jeg personlig tror at det er lite håp nu siden det var veldig lite pulstrasjonsaktivitet, og når jeg er kommet så langt som 7 uker så skal man jo kunne se hjertet. :( og symptomene som kvalme, trøtthet og ømme bryst er borte... Så det hjelper heller ikke på.
 
Kjære deg du må ikke beskytte deg før ting er klar. Jeg var på UL for 2 uker siden og da fikk jeg beskjed om at det ikke var liv der og babyen var død. Jeg ble tilkalt på ny UL som var for 3 dager siden, og der så hun en liten hjerte som slå ganske fort. Den var ikke så stor 4,4 mm, legen ble veldig overrasket over at det faktisk var liv der og lille fosteret hadde utviklet seg :)
Legene kan også ta feil :)
Håper at alt er bra :) ønsker deg masse lykke til :)
 
Men siden den målte til 8-9 mm, så passer størrelsen til antall uker jeg er på vei. Men han mente at jeg kunne være 5-6 uker på vei, noe som er helt umulig egentlig. Og siden han ikke så tydelig hjerteaktivitet i dag, så er ikke håpet stort nu :(
 
Huff så trist at du fikk en slik beskjed :( Jeg anbefaler deg på det sterkeste å få en ny ul. Min hcg steg selv om jeg hadde MA. Og det sier jeg IKKE for å bekymre deg enda mer, for dette kan godt gå rette veien for deg. Krysser fingre og tær for at at er fint med spiren. Få en ny ul om en uke eller så, så får du mer korrekt svar.
 
Jeg fikk også en lignende beskje torsdag. Skulle da etter min beregning være 8 uker..men fosteret målte bare 5 mm..som hun sa tilsvarte 6+1..så din er jo større enn 6 uker ut ifra størrelsen!! Etter målene mine skulle unnfangelsen skjedd ca da jeg finn posetiv test..så jeg håper enten hun eller jeg tar litt feil..gjerne begge to ;) Hos meg kunne hun heller ikke si med sukkeret om det var hjertet hun så. Så det blinket..men hun syns det slo litt sakte. Så vi får begge krysse fingrene for at det viser mer på neste kontroll. Lykke til!! Fælt å gå å være så usikker på hvordan det kommer til å gå.
 
Kjære deg du må ikke beskytte deg før ting er klar. Jeg var på UL for 2 uker siden og da fikk jeg beskjed om at det ikke var liv der og babyen var død. Jeg ble tilkalt på ny UL som var for 3 dager siden, og der så hun en liten hjerte som slå ganske fort. Den var ikke så stor 4,4 mm, legen ble veldig overrasket over at det faktisk var liv der og lille fosteret hadde utviklet seg :)
Legene kan også ta feil :)
Håper at alt er bra :) ønsker deg masse lykke til :)

Hvor langt på veg trodde du selv at du var da du tok UL? ..og hvor mange uker+dager ble spiren målt til å være? Avvek dette mye fra det du selv hadde regnet ut? Jeg er bare nysgjerrig siden spiren min viste seg å være mye mindre enn hva jeg hadde forventet ut ifra el.
 
Og nu har jeg skikkelige menssmerter og brunt utflod igjen.. Sorry, men klarer ikke å være optimist lenger. For en dritt dag, hele jula har vært dritt :(
 
Utifra min beregning 8+2. Gynekologen mente at d var mellom 6-7 uker gammel. Fastlegen mente at det kan være at gynekologen har tatt feil. Så skal på en UL på fredag.
Ingen graviditet er like, da tenker jeg at fosteret kan heller ikke være like den kan gå saktere hos noen og fortere hos noen andre :) vi kan ikke miste troen på den grunn :) vi må være sterke, vi skal bli mødre.. Det kan hende at den lille har det veldig font bare at den er litt treig, men kommer seg snart :) håper på det beste for oss alle :)
 
Legen kan ta feil, jeg ble sendt på ekstra ultralyd på mitt forrige svangerskap av legen. Legen sendte meg for han mente jeg var for liten. Legen som tok ultralyden mente jentungen var liten og at jeg måtte regne med at hun ville være liten da hun ble født. Da jeg ikke er så høy, mente han det ikke var farlig. Han regnet med at hun ville ikke veie mer enn 2,8 og jeg kan si at da hun ble født veide hun 3705.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp