var på do isted å når jeg tørket meg så jeg tilfeldig på papiret og da var det blod inni utflod/slimet er det normalt? altså har masse utflod o.l. nå som jeg er gravid men tenkte på blodet ? :S er det normalt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blodet var rosa, idag har det kommet massevis med slim litt sånn gulig .. men ingen blod ! nei har ikke noe særlig smerter utenom i ryggen og nedpress i kjeden men regner med det er bare bekkenet e.l. så bra at alt var iorden med deg å bebisen ingenting er bedre å høre enn det !!Var det ferskt blod? Har du smerter? Var det mye?
Er du usikker så ringer du bare på føden
Jeg selv har hatt flere små blødninger nå siden jeg var i uke 21 å i går ble det såpass mye at jeg fikk komme på føden for en kontroll :-/ der fant de ut at jeg har litt skjøre/tynne blodårer utenpå livmorhalsen å at dette var helt normalt, fikk også beskjed om at jeg kom til å fortsette å få slike små blødninger de sjekket også at lillemann i magen hadde det bra å når alt var bra kunne jeg dra hjem mye roligere en jeg har vært de siste ukene
Noe blødninger kan være normalt i et svangerskap sa jordmor til meg, men er du usikker så ringer du på føden å snakker med dem der evt kan du også ringe legen i morgen
Bra det ikke kom mer blodBlodet var rosa, idag har det kommet massevis med slim litt sånn gulig .. men ingen blod ! nei har ikke noe særlig smerter utenom i ryggen og nedpress i kjeden men regner med det er bare bekkenet e.l. så bra at alt var iorden med deg å bebisen ingenting er bedre å høre enn det !!
kan jo hende slimproppen gikk på meg 2 ganger sist graviditet i uke 34-35 og 2 dager før jeg fødte kunne vell kanskje ligne men ikke fuuult så mye (stor) som den var da alltid litt ekkelt med blod i graviditet syntes jeg !Bra det ikke var mer blod eller smerter da kan være slimproppen din som er litt skjør
Man blir fort litt redd å usikker når det kommer blod når det ikke skal være der ;-)