Blod i utflodet ? :S

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
var på do isted å når jeg tørket meg så jeg tilfeldig på papiret og da var det blod inni utflod/slimet er det normalt? altså har masse utflod o.l. nå som jeg er gravid men tenkte på blodet ? :S er det normalt ?

Var det ferskt blod? Har du smerter? Var det mye?
Er du usikker så ringer du bare på føden :-)

Jeg selv har hatt flere små blødninger nå siden jeg var i uke 21 å i går ble det såpass mye at jeg fikk komme på føden for en kontroll :-/ der fant de ut at jeg har litt skjøre/tynne blodårer utenpå livmorhalsen å at dette var helt normalt, fikk også beskjed om at jeg kom til å fortsette å få slike små blødninger :-) de sjekket også at lillemann i magen hadde det bra å når alt var bra kunne jeg dra hjem mye roligere en jeg har vært de siste ukene :-)

Noe blødninger kan være normalt i et svangerskap sa jordmor til meg, men er du usikker så ringer du på føden å snakker med dem der :-) evt kan du også ringe legen i morgen :-)

Burde vell ringe lege eller jordmor for råd?

Var det ferskt blod? Har du smerter? Var det mye?
Er du usikker så ringer du bare på føden :-)

Jeg selv har hatt flere små blødninger nå siden jeg var i uke 21 å i går ble det såpass mye at jeg fikk komme på føden for en kontroll :-/ der fant de ut at jeg har litt skjøre/tynne blodårer utenpå livmorhalsen å at dette var helt normalt, fikk også beskjed om at jeg kom til å fortsette å få slike små blødninger :-) de sjekket også at lillemann i magen hadde det bra å når alt var bra kunne jeg dra hjem mye roligere en jeg har vært de siste ukene :-)

Noe blødninger kan være normalt i et svangerskap sa jordmor til meg, men er du usikker så ringer du på føden å snakker med dem der :-) evt kan du også ringe legen i morgen :-)
Blodet var rosa, idag har det kommet massevis med slim litt sånn gulig .. men ingen blod ! :) nei har ikke noe særlig smerter utenom i ryggen og nedpress i kjeden men regner med det er bare bekkenet e.l. så bra at alt var iorden med deg å bebisen :D ingenting er bedre å høre enn det !!

Blodet var rosa, idag har det kommet massevis med slim litt sånn gulig .. men ingen blod ! :) nei har ikke noe særlig smerter utenom i ryggen og nedpress i kjeden men regner med det er bare bekkenet e.l. så bra at alt var iorden med deg å bebisen :D ingenting er bedre å høre enn det !!
Bra det ikke kom mer blod :)

Bra det ikke var mer blod eller smerter da :) kan være slimproppen din som er litt skjør :)
Man blir fort litt redd å usikker når det kommer blod når det ikke skal være der ;-)
kan jo hende ;) slimproppen gikk på meg 2 ganger sist graviditet i uke 34-35 og 2 dager før jeg fødte :p kunne vell kanskje ligne men ikke fuuult så mye (stor) som den var da ;) alltid litt ekkelt med blod i graviditet syntes jeg !

Back
Topp