Blod i urinen

Jasmine

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Nå kom det en ny bekymring da...:( Var hos legen også fant han litt blod i urinen min, jeg bare hva vil det si? Men han forklarte ikke hva det var utenom at d kan være blødning av noe slag? Han ville bRe jeg sku komme innom løpet av uken med en ny urinprøve. Nå boe jeg jo mega nervøs igjen:(

Kan være tegn på urinveisinfeksjon

Setter pengene mine på n urinveisinfeksjon. Får du mer symptomer så tar du kontakt med legen igjen. Helt sikker ganske uskyldig det der. :)

Kan være tegn på urinveisinfeksjon
Setter pengene mine på n urinveisinfeksjon. Får du mer symptomer så tar du kontakt med legen igjen. Helt sikker ganske uskyldig det der. :)
Det var derfor jeg tok med urin i dag, fordi jeg hadde en feeling på det. Men når jeg da spurte legen om det kunne ha noe med uvi å gjøre sa han direkte «nei, da hadde det også vært tegn til hvite leyukocytter i tillegg» (om jeg husker riktig).. Så derfor han gjorde med nervøs siden han utelukket uvi:meh:

Det var derfor jeg tok med urin i dag, fordi jeg hadde en feeling på det. Men når jeg da spurte legen om det kunne ha noe med uvi å gjøre sa han direkte «nei, da hadde det også vært tegn til hvite leyukocytter i tillegg» (om jeg husker riktig).. Så derfor han gjorde med nervøs siden han utelukket uvi:meh:
Det er nok helt sikkert ikke noe alvorlig, da ville han ikke ha latt deg gå uten umiddelbar oppfølging :)

Tok en hjemmetest jeg fant liggende.. og da slo den positiv ut på nitritt og proteiner mener jeg, hvertfall nitritt! Litt mer usikker på leukocytter. Tar det med til legen i morgen også

Jeg hadde utslag 1+ på blod de fleste urinprøver hele forrige graviditet. Aldri noen uvi, var nok bare skjøre slimhinner.

Jeg hadde utslag 1+ på blod de fleste urinprøver hele forrige graviditet. Aldri noen uvi, var nok bare skjøre slimhinner.
Ok. Håper på det samme her :) Og er det uvi så får vi bare håpe det finnes ut av fort og får beh!

Back
Topp