Blod i urinen

-B-

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Da jeg var på kontroll hos jordmor sist sa hun at jeg hadde litt blod i urinen, men ingen tegn til UVI og at dette kunne være et tegn på modning og at babyen ikke var langt unna.

Noen som har opplevd det samme? Merker mye kynnere, modningsrier og nedpress, men ingen slimpropp. Noen andre som føler at babyen "detter ut" mellom beina når man går?

Å da nærmer det seg fødsel for deg da!! Det var det jeg husket best med begge de andre, fornemmelsen av hodet nesten var mellom beina når jeg gikk :P

• Liker
Reactions: -B-
Hjelp :eek: Jeg håper virkelig hun klarer å holde seg inne til over nyttår, pluss at jeg er super forkjølet så hadde det deilig å vært opplagt til fødselen også..

Noen som har noen triks i hvordan "holde igjen" :p?

Hjelp :eek: Jeg håper virkelig hun klarer å holde seg inne til over nyttår, pluss at jeg er super forkjølet så hadde det deilig å vært opplagt til fødselen også..

Noen som har noen triks i hvordan "holde igjen" :p?

Lite å gjøre ;) Ta det helt med ro og stress minst mulig!

Da jeg var på kontroll hos jordmor sist sa hun at jeg hadde litt blod i urinen, men ingen tegn til UVI og at dette kunne være et tegn på modning og at babyen ikke var langt unna.

Noen som har opplevd det samme? Merker mye kynnere, modningsrier og nedpress, men ingen slimpropp. Noen andre som føler at babyen "detter ut" mellom beina når man går?

Ja... Har sagt lenge at det føles ut som om baby detter ut når jeg går, har kynnere og slikt.
Men det er alt.
Nå leter forsåvidt ikke jeg etter tegn på fødsel, synes alle andre virker så besatt av det.
Forstår jo at de vil ha baby ut, men når det skjer så merker vi det vel uansett når? :p
Jeg satser på at baby holder seg inne til termin, som er 2 uker og 4 dager til :)

Trenger ikke være tegn på at det er like rundt hjørnet. Jeg har hatt blod i urin hele svangerskapet. Men ingen uvi

Back
Topp