Blod i urinen?

Nullenusken

Forumet er livet
Var hos legen nå, og fikk vite at jeg hadde 3+ på blod i urinen....
Men fikk ingen god forklaring på hva det betyr og hva det kommer av....?
Noen som vet?

uvi?

ORIGINAL: jente2009

uvi?

Det nevnte ho ikke med et ord.... Det skal visst slå ut på en av de andre verdiene også...

ORIGINAL: Conniemor

Jeg hadde det på slutten av sist svangerskap. Da fikk jeg beskjed om at det var fordi fødselen nærmet seg. Jeg fødte tre dager etter[;)]

Ja, ho nevnte noe om at det sikkert bare er bra eller noe sånt....
Og at jeg sannsynligvis ikke trenger neste timen som ble satt opp....?

ORIGINAL: Nullenusken

ORIGINAL: jente2009

uvi?

Det nevnte ho ikke med et ord.... Det skal visst slå ut på en av de andre verdiene også...

ja hvite [:)]

tipper en fødsel på gang jeg[:)]

Jeg hadde det på slutten av sist svangerskap. Da fikk jeg beskjed om at det var fordi fødselen nærmet seg. Jeg fødte tre dager etter[;)]

Spennende [:)]
Kanskje slimproppen som har gått ellerno, for da kan det jo følge med stripe av blod og sånt. Og så kanskje fikk du litt med når du tissa?

ORIGINAL: AnaBanana

Spennende [:)]
Kanskje slimproppen som har gått ellerno, for da kan det jo følge med stripe av blod og sånt. Og så kanskje fikk du litt med når du tissa?

Har ikke merket noen slimpropp, men godt mulig den har gått likevel....?
Var på modningsakupunktur i går, og i nesten hele natt har jeg vært helt ødelagt av smerter....
Kjentes ut som om noen puttet hånden opp i musa mi og røsket løs der inne....

Slike urinstix er ikke alltid like lett å tolke faktisk... hehe, vi pleier å gå utifra symtomer når det ikke er utslag på nitritt. Man kan ha både proteiner og leu i urinen uten at man tenger starte med behandling...

Så mye blod i urinen uten utslag på andre ting er jo ikke normalt MEN nå er jo du på slutten av svangerskapet og legen mener jo tydligvis det er derfor du har blod i urinen[:D] graviditet har litt andre regler !!! masse lykke til i dagene fremover

Vi krysser fingrene for at det er fødsel i annmars[:D][:)]

ORIGINAL: valentinesbaby

Slike urinstix er ikke alltid like lett å tolke faktisk... hehe, vi pleier å gå utifra symtomer når det ikke er utslag på nitritt. Man kan ha både proteiner og leu i urinen uten at man tenger starte med behandling...

Så mye blod i urinen uten utslag på andre ting er jo ikke normalt MEN nå er jo du på slutten av svangerskapet og legen mener jo tydligvis det er derfor du har blod i urinen[:D] graviditet har litt andre regler !!! masse lykke til i dagene fremover

De har en sånn digital maskin som de putter prøven inn i, de ser ikke bare på en manuell stix....
Vet ikke om det har noe å si? De får printet ut en lapp med tall på....

da nærmer de seg nok fødsel [:D]

Skyter inn et lite spm jeg...

Hva når man har blod i urinen tidligere i svangerskapet? Hadde det på siste kontroll, men fikk ikke høre hva det kunne være[8|]

Back
Topp