Blod i urin

*April*

Glad i forumet
Hva betyr det da? Hun spurte bare om jeg hadde urinveisinfeksjon (noe jeg ikke kjenner til isåfall), hvis ikke var det sikkert bare en liten rift. Grunnen til at jeg dro for å sjekke urinen var fordi jeg syntes den har vært så mørk de siste dagene, hva kan det komme av? [8|] BT var 144/92 så er fortsatt høyt. Synes det er rart de ikke sjekker nærmere om barnet har det bra mtp at jeg har gått rundt med så høyt blodtrykk i mange uker. [&:]

sånt
ORIGINAL: Chisme

de spurte om d pga du kan ha fått nyrebekkenbetennelse f eks, d kommer da gjerne etter langvarig urinveisinfeksjonen...

men de burde sjekka nøyere...! ikke alle som merker om de har uvi...! be de ta en sjekk på blodet ditt, altså ta såkalt "crp" og sjekke om d er proteiner i urinen i hvert fall!!!

crp bør da ligge rundt 8-10 eller noe sånt helst. ligger d over 40 eller var d 45, må du ha antibiotika for da er d antagelig nyrebekkenbetennelse, har du høyt nok utslag på proteiner så kan d være enda et tegn på sv.forgiftning og de må følge deg godt opp (vet ikke helt sikkert åssen den delen evt virker).

Men er det ikke nok å ta urinstix for å finne proteiner i urinen da? Har hatt mye kynnere de siste dagene, kan det være fordi jeg har urinveisinfeksjon uten å merke det? [&:]

Jeg blir spurt om UVI hver gang jeg er hos legen pga utslag på prøver...Men har aldri vært snakk om blod i urin?? synes det er rart om de ikke vil finne ut av det....Jeg ville ringt tilbake og hørt jeg...

ORIGINAL: Enirdna

Jeg blir spurt om UVI hver gang jeg er hos legen pga utslag på prøver...Men har aldri vært snakk om blod i urin?? synes det er rart om de ikke vil finne ut av det....Jeg ville ringt tilbake og hørt jeg...

Hm, rart... Skal ringe jordmor imorgen å få time! [:)] 

ORIGINAL: *April*

ORIGINAL: Enirdna

Hm, rart... Skal ringe jordmor imorgen å få time! [:)] 

Gjør det!! :) Håper du får svar på det hvertfall:)

Ble snakk om blod i urin i mine förste kontroller, men de sa det var ikke noe til å bekymre seg över. Jeg fik jo panik bara av å höre ordet blod tenkte bare abort liksom men de sa at det egentligen ikke var 'blod' men hemoglobine eller noe slikt. Eneste det betyde var at jeg var mer utsatt for infektion da bakterie trives godt da.

Back
Topp