Blod i urin

Ikke hatt det, men kan være du har uvi? Ville normalt hatt symptomer da, men ikke nødvendigvis...

Har 1+ på blod på hver urinprøve, har hatt det i 3 år nå uten at legen mener det er nødvendig å gjøre noe med det når det er så lite. Er ganske mange som har det, og med kvinner er urinåpningen og sjedeåpning veldig nært, kan være vanskelig å skille på hvor det kommer fra...

Ikke hatt det, men kan være du har uvi? Ville normalt hatt symptomer da, men ikke nødvendigvis...

Har ingen andre symptomer men skal levere en ny prøve i morgen.
Uff, alt man skal bekymre seg over :/

Har 1+ på blod på hver urinprøve, har hatt det i 3 år nå uten at legen mener det er nødvendig å gjøre noe med det når det er så lite. Er ganske mange som har det, og med kvinner er urinåpningen og sjedeåpning veldig nært, kan være vanskelig å skille på hvor det kommer fra...

Jeg hadde 3+, skal levere en ny prøve i morgen. Jeg har ikke hatt synlig blødning fra verken skjeden eller i urinen.

Jeg hadde det på alle mine urinprøver når jeg gikk gravid med førstemann. Har også hatt det nå. Jordmor sier det er normalt.

Om de sender den til dyrking vil det jo vise om det er noe :) der jeg jobber er ikke utslag på blod nok i seg selv, men er det utslag på nitritt er det oftest infeksjon. Utflod og diverse kan gi utslag på blod så vidt jeg husker :)
Husk å vaske deg godt før du tar prøven :) og helst midtstrålen ;)

Back
Topp