Blod i oppkast

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Noen som har opplevd?

Jeg har mistenkt det flere dager, men tenkt at jeg har vært sår i halsen pga. syre...

Men nå kastet jeg opp og det var tydelig blod i oppkastet to ganger på rad... Kommer ikke noe hvis jeg harker og spytter...

Syns det var skikkelig ekkelt!

Noen som har opplevd?

Jeg har mistenkt det flere dager, men tenkt at jeg har vært sår i halsen pga. syre...

Men nå kastet jeg opp og det var tydelig blod i oppkastet to ganger på rad... Kommer ikke noe hvis jeg harker og spytter...

Syns det var skikkelig ekkelt!

Jeg opplevde det i går, spørs jo selvsagt på mengdene. Hos meg var det nok bare ett blodkar som sprak når jeg kastet opp. Det kan skje når man brekker seg mye og har vansker med å få det opp, og når det da først kommer så kan det komme litt blod. Jeg tenkte ikke noe mer over det i går. Men jeg tenker hvis du har store mengder som kommer så burde du ta kontakt med lege/legevakt.

Jeg opplevde det i går, spørs jo selvsagt på mengdene. Hos meg var det nok bare ett blodkar som sprak når jeg kastet opp. Det kan skje når man brekker seg mye og har vansker med å få det opp, og når det da først kommer så kan det komme litt blod. Jeg tenkte ikke noe mer over det i går. Men jeg tenker hvis du har store mengder som kommer så burde du ta kontakt med lege/legevakt.

Heldigvis ikke mengder, men nok til at det føltes ubehagelig! Får se det ann i morgen og Evt. Ringe legevakta da :happy:

Uff... kan godt hende det er som babydream2022 sier, at det er et blodkar som har sprukket. Hold oss oppdatert på hvordan det går og hva eventuelt legevakta sier.

Sniker fra juligruppa. Hadde litt blod da jeg kastet opp daglig i 1 trimester. Kastet da opp mye magesyre, så ble nok rifter i spiserøret som forårsaket det.

Helt vanlig ved mye oppkast, dessverre… Syredempende kan hjelpe litt, som å drikke melk, da det gjør oppkastet litt mildere :)

Back
Topp