Blod i nesa!

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Ikke at det renner blod, men merker om morgenen at er stivna blod og når jeg da snyter meg kommer det blod på papiret.. Slik har det vert fra uke 12,13 tror jeg..
Anyone else?:p

(sorry vis noen syns dette var litt ekkelt)

Jepps! Sånn er det i høyre nesebor her også... bare glad til at det ikke renner ;)

Jeg har det også sånn. Blør fra tannljøttet når jeg pusser tenna også. Har hørt det er helt normalt :)

Ja tannkjøttet blør også når jeg pusser tennene.. Isj.. Men googlet det, stod en del om tynnere slimhinner, så helt normalt vist nok :)

Haha, har heller ikke nevnt det for noen, men her er nesen "tett" i sn*rr og mye tjukt både rødt og grønt som må ut om morgenen :X

Jeg må snyte meg mange ganger om dagen, å det kommer somregel blod på papiret hver gang.

Her har nesen vært sår og vond siden uke 7.. Blør neseblod hver dag og har store sår inni nesa! Sååå vondt! Er vist helt nromalt :p

Hatt d slik helt siden jeg ble gravid :) Blodkarene sprikker mye lettere alle veier når man er gravid, er helt normalt :)

Åh. Jeg har hørt om tett nese i svangerskap altså, men er det normalt med blod å sår også? Om så er sant blir jeg "glad"!. Har nemelig hatt sår i ene neseboret siden jula, uke6-7, å det gror ikke. Har ikke turt nevne det for noen, men skal nok nevne det til jm, om det er et vanlig symptom:p :)

Åh. Jeg har hørt om tett nese i svangerskap altså, men er det normalt med blod å sår også? Om så er sant blir jeg "glad"!. Har nemelig hatt sår i ene neseboret siden jula, uke6-7, å det gror ikke. Har ikke turt nevne det for noen, men skal nok nevne det til jm, om det er et vanlig symptom:p :)

Det er normalt ja :)

Kommer nesten alltid blod på papiret når jeg snyter meg også.

Her er også nasan full i blod ;) Men det renner gudskjelov ikke da... Men innimellom syns jeg alt bare lukter blod :(

Back
Topp