Blod i avføring?

x1x*Andromeda*

Glad i forumet
Plutselig er ikke avføringen gul lenger, men rødbrun. Kan det være blod i avføringen? Ser nesten slik ut. Noen som har opplevd noe lignende? Ble litt redd når jeg så det [&o][8|]

det tviler jeg på... for enten er det friskt rødt blod som kommer, da er det blødning nederst i tarmen, er dte blødning lenger opp er det fordøyd svart blod og det lukter ille (melena heter det) du får se hvordan det ser ut neste gang, er normalt at de bytter farge hele tiden de små

ORIGINAL: Trine82

det tviler jeg på... for enten er det friskt rødt blod som kommer, da er det blødning nederst i tarmen, er dte blødning lenger opp er det fordøyd svart blod og det lukter ille (melena heter det) du får se hvordan det ser ut neste gang, er normalt at de bytter farge hele tiden de små

Ser mest ut som frisk blod, men er jo blanda med gul avføring, så blir en litt snodig farge. Derfor er jeg i tvil [8|]

friskt blod hos de små er ofte en liten rift i endetarmen, se det an, hadde det fortsatt hadde jeg spurt lege

Er det farlig da? Hvorfor kan det plutselig skje? Litt ekkelt synes jeg...

nei det er visst veldig vanlig, og går over igjen av seg selv... er det blod så ser det mye værre ut enn det er og fordi det blandes med de andre væskene i bæsjen

Takk for svar, da håper jeg det går fort over [:)]

Back
Topp