Blod her også!

avelina

Flørter med forumet
Det ser litt ut som dere må fortsette dette mai eventyret uten meg! I går begynte jeg og blø litt, og det kommer friskt blod ennå. Ikke mye, men blødninger og endel magevondt er nok ikke et godt tegn. Litt usikker er jeg dog, siden det er så lite, mest som spotting... Men regner med det øker utover natten/morgendagen... Det har jo vart i over et døgn!
Ser vi er endel flere, så ønsker dere andre lykke til videre, om det blir nå, eller en annen terminklubb! :)
Og til dere andre mai jenter, håper jeg jo jeg er den siste som blør her inne, og at dere får et flott svangerskap! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff. Så mange det er som blør nå da :(
Krysser fingrene for at det er uskyldig for deg også !!!!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så leit :( håper det gir seg fort nå for deg, krysser fingre for at du ikke mister nå

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Nei å nei :/ håper det er helt uskyldig og at dey går bra ♡

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Å nei :-/ Håper det er helt uskyldig!! Klem til deg!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Håper det er uskyldig! Stor klem!

Takk dere! ❤️ jammen ikke noe kjekt, selv om jeg ikke er kommet langt på vei!

:( så leit. Krysser fingrene for at det likevel er en uskyldig blødning!!

Sent from my iPad using BV Forum

Krysser fingre for deg! Håper at det går riktig vei..

Blødde også litt i forrige svangerskap. Krysser fingrene for at det er ufarlig. :)

Ja, takk dere!
Jeg har blødd i begge svangerskapene jeg også, men så har jeg mistet 6 ganger før, så er forberedt på det!
Testen viser fremdeles "gravid 2-3" samme som den gjorde på fredag. Og kvalmen er der, og blodmengden har hittil ikke økt. Men jeg har vondt i magen..

Da har jeg fått meg legetime til i ettermiddag. Så får vel tatt en blodprøve med HCG verdier, og en ny om ettpar dager, tenker jeg. Jeg er jo bare rundt 4+5 uker, så vi får høre hva legen sier... Lite blod idag, jeg som var sikker på det nå kom til å øke på. Jeg har tidvis vondt, men mye mindre vondt enn ved tidligere SA, og klart MYE mindre blod enn ved SA... hm! Føler likevell noe er gale, så vi får vel bare ta tiden til hjelp å se hva som skjer...

Det er faktisk slik at jeg lurer på om de vondtene jeg har egentlig er så vondt, eller om jeg bare overanalyserer ligamentsmerter! hehe.. hmm...

Da har jeg fått meg legetime til i ettermiddag. Så får vel tatt en blodprøve med HCG verdier, og en ny om ettpar dager, tenker jeg. Jeg er jo bare rundt 4+5 uker, så vi får høre hva legen sier... Lite blod idag, jeg som var sikker på det nå kom til å øke på. Jeg har tidvis vondt, men mye mindre vondt enn ved tidligere SA, og klart MYE mindre blod enn ved SA... hm! Føler likevell noe er gale, så vi får vel bare ta tiden til hjelp å se hva som skjer...
Krysser fingrene for at alt er bra! ♡ Lykke til!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Back
Topp