Blod etter samleie

Plutselig blir vi 5.

Flørter med forumet
Uff, nå er jeg bekymret!
Er 5+5 uker på vei....

Hadde sex med min samboer i dag tidlig, og da kom det litt blod. Kom også litt etterpå på dopapiret, og noen klumper... Utover dagen har jeg fotsatt fått litt blod på dopapiret, men stadig mindre og mer brunlig...

Er kvalm, men det har jeg vært den siste uka!

Er dette en abort???
 
Jeg blødde gjennom hele svangerskapet...Bare litt da, ikke sånn full flow...hehe
Men jeg sa ifra til sykehuset, ville di ta ultralyd.
Å da viste det seg at livmora var langt nede og hadde litt "press" på seg.
Det gjorde at jeg blødde ikke noe farlig var det....men jeg ville sagt ifra til enten sykehuset eller jordmor
 
Ja, har ikke hatt noen kontroll hos verken jordmor eller lege enda, men får ta meg en tur til lege til tirsdag... uff, men det er lenge til tirsdag....
 
Det er sikkert ikke noe, men er jo bedre med en gang for mye enn en gang for lite hos legen???!
Jeg var livredd men det var jo ikke noe...
 
Du er ikke så langt på vei og om du drar til legen så kommer de bare til å si at det går som det går for det er jo ikke noe de kan gjøre. Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller slappet av for det er dessverre ikke noe du kan gjøre fra eller til om det er en abort du går gjennom. Vent til over påsken og se det ann. Når fastlegen er på plass så kan du ringe han og evnt ta en blodprøve for å se hva hcg ligger på.
 
Jeg blødde også i starten av svangerskapet og svigerinna mi blødde gjennom hele svangerskapet så det er vanlig med blod og når du sier at det var i forbindelse med samleie så er jeg bare ennda mer overbevisst om at dette går bra[:)]
Masse lykke til.
 
Som gravid er livmorsveggen følsom og da kan det oppstå blødninger etter samleie. Hendte meg i uke 10. Helt ufarlig.
 
Så lenge du ikke har noen smerter sammen med blødningen vil jeg jo tro det bare er en rift eller noe slikt..
Kansje en ide å prøve å slappe av litt og ta det litt rolig de neste dagene sånn for sikkerhets skyld..
 
Back
Topp