på lørdag var jeg på do og måtte presse litt, er jo litt hardere i magen enn ellers, og da kom det litt rosa på papiret. Er helt sikker på at det ikke kom bakfra. Og i dag var jeg på do igjen og nå kom det mere rødt blod på papiret. 100% sikker på at det kom fra skjeden
Var på TUL på onsdag og alt var bra, skal være 10+2 i dag. Dette er så typisk. Opplevde det samme fra da jeg var gravid i uke 5 i januar i år. Blødde hver gang jeg var på do og det ble oppdaget MA i uke 11, hadde da sluttet å vokse i uke 7.
Er det noen andre som har opplevd dette og det har gått bra?
Skulle egentlig fortelle om graviditeten til familie i morgen, men tør ikke det nå.
Var på TUL på onsdag og alt var bra, skal være 10+2 i dag. Dette er så typisk. Opplevde det samme fra da jeg var gravid i uke 5 i januar i år. Blødde hver gang jeg var på do og det ble oppdaget MA i uke 11, hadde da sluttet å vokse i uke 7.
Er det noen andre som har opplevd dette og det har gått bra?
Skulle egentlig fortelle om graviditeten til familie i morgen, men tør ikke det nå.

men har heldigvis gitt seg, krysser fingrene for at det ikke kommer tilbake. Er fortsatt veldig kvalm, brekker meg og sykt ømme pupper, så det er jo noen gode tegn.