Blod etter nr 2 på do

sofia

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Julikulene 2020
på lørdag var jeg på do og måtte presse litt, er jo litt hardere i magen enn ellers, og da kom det litt rosa på papiret. Er helt sikker på at det ikke kom bakfra. Og i dag var jeg på do igjen og nå kom det mere rødt blod på papiret. 100% sikker på at det kom fra skjeden:(
Var på TUL på onsdag og alt var bra, skal være 10+2 i dag. Dette er så typisk. Opplevde det samme fra da jeg var gravid i uke 5 i januar i år. Blødde hver gang jeg var på do og det ble oppdaget MA i uke 11, hadde da sluttet å vokse i uke 7.
Er det noen andre som har opplevd dette og det har gått bra?
Skulle egentlig fortelle om graviditeten til familie i morgen, men tør ikke det nå.

Rundt uke 10 så overtar morkaken og da er det ikke uvanlig å oppleve blødninger.
Skjønner godt du syns set er ubehagelig og jeg krysser fingrene for at det går godt:Heartred
Takk for info, googlet det nå, håper virkelig det er det som skjer:Heartred

Du kunne jo prøvd å ringe legekontoret i dag? I og med at det er jul og helligdager fremover. Kanskje får du da ultralyd? Det er jo greit å være forberedt i tilfelle man trenger noe. Ville prøvd det.
Krysser fingrene for at det er morkaken som tar over bare :-)

Du kunne jo prøvd å ringe legekontoret i dag? I og med at det er jul og helligdager fremover. Kanskje får du da ultralyd? Det er jo greit å være forberedt i tilfelle man trenger noe. Ville prøvd det.
Krysser fingrene for at det er morkaken som tar over bare :)
Tror ikke det er noe poeng i å gå til legen min, tok fem uker sist før hun til slutt henviste meg til ultralyd da jeg småblødde nesten hver dag, og da var det jo ikke noe å gjøre uansett. Håper det er morkaka, snakket med søsteren min og hun opplevde det samme i uke 10. :)

Du har ikke hatt sex før det her da?:)
Nei, tørr ikke det for tiden:hilarious: men har heldigvis gitt seg, krysser fingrene for at det ikke kommer tilbake. Er fortsatt veldig kvalm, brekker meg og sykt ømme pupper, så det er jo noen gode tegn.

Kom på at jeg har en angelsound og testa den ut, fant faktisk babyen:) Så den lever i hvertfall nå, var 160 slag, nesten det samme som på ultralyden forrige uke:)
Skal prøve å slappe av nå:Heartred

Kom på at jeg har en angelsound og testa den ut, fant faktisk babyen:) Så den lever i hvertfall nå, var 160 slag, nesten det samme som på ultralyden forrige uke:)
Skal prøve å slappe av nå:Heartred

Så bra! Da tenker jeg det er en normal hormonell blødning, evt som følge v litt pressing på do. Det er også normalt :)
Jeg har blødd i alle svangerskap, både de som gikk bra og de som ikke gjorde det. Så blødninger er normalt og slik du beskriver det her, høres det ufarlig ut. ❤️

Opplever det samme her i dag :nailbiting:
Brunt blod på papiret, var på UL forrige uke og da var alt fint. 11+1 i dag. Har også opplevd MA i Mars hvor det begynte med brun blødning så er veldig bekymret

Det skjedde med meg også, i uke 16, hadde magesmerter i tillegg. Fikk helt panikk og ringte legevakten. Fikk komme inn til gynekolog, og alt var bra :happy:

Det samme skjedde meg i går, er 14 uker på vei.
Presset på do og det kom blod fra underlivet, jeg tror jeg poppet et blodkar. Var på ultralyd på fredag så et friskt barn.

Opplever det samme her i dag :nailbiting:
Brunt blod på papiret, var på UL forrige uke og da var alt fint. 11+1 i dag. Har også opplevd MA i Mars hvor det begynte med brun blødning så er veldig bekymret
Uff, er så skummelt! Håper det har stoppet å blø hos deg og at alt er bra med den lille:Heartred Må jo være et veldig godt tegn at alt så fint ut på UL forrige uke:) Føler jeg ofte har lest at når man har MA så slutter fosteret å vokse tidligere i graviditeten. Sist hos meg sluttet det å vokse i uke 7.

Det samme skjedde meg i går, er 14 uker på vei.
Presset på do og det kom blod fra underlivet, jeg tror jeg poppet et blodkar. Var på ultralyd på fredag så et friskt barn.
Det er sikkert vanligere enn man tror dette, disse blodkarene er vel ekstra skjøre nå. Krysser fingrene for at alt går bra med oss alle:)

Det er sikkert vanligere enn man tror dette, disse blodkarene er vel ekstra skjøre nå. Krysser fingrene for at alt går bra med oss alle:)

Ja det kommer jo blod på papiret hver gang jeg snyter meg også. Så tror det er helt ufarlig

Uff, er så skummelt! Håper det har stoppet å blø hos deg og at alt er bra med den lille:Heartred Må jo være et veldig godt tegn at alt så fint ut på UL forrige uke:) Føler jeg ofte har lest at når man har MA så slutter fosteret å vokse tidligere i graviditeten. Sist hos meg sluttet det å vokse i uke 7.
Ja kjempeskummelt:nailbiting: tenker jo automatisk MA
Siden det begynte med brunt utflod sist. Hos meg også stoppet det opp i uke 7, oppdaget i uke 11. Virker nesten som at de som blør og alt er fint blør friskt blod:anyone

Ja kjempeskummelt:nailbiting: tenker jo automatisk MA
Siden det begynte med brunt utflod sist. Hos meg også stoppet det opp i uke 7, oppdaget i uke 11. Virker nesten som at de som blør og alt er fint blør friskt blod:anyone

Neeida, har blødd masse brunt også. Gikk fint det og :)

Back
Topp