Blodårer

Shakira

Forelsket i forumet
Er det bare meg blodårene vises godt til??såg meg i speile i kveill å eg va heilt blå på magan,på sian...på brystet å puppene..flere her som har sånn??

Jeg har opplevd det en gang.
hele høyre siden av magen var det fullt av blodårer og magen var sinnsykt stram!
Skikkelig ekkelt var det[&:]

Hos meg vises hele "nettet" av blodårer fra puppene og opp veldig godt! Ikke så mye på magen..

Har ingen som vises på magen og puppene, men jeg har ei giga åre som går fra midt forran på låret til midt bak på leggen[&:][8D] og de på armene vises godt(men det har de alltid gjort).

Syns veldig veldig godt her også... Sist gang så jeg ikke ut!! Blodårer overalt på magen og på siden av lårene og puppene... Helt vilt!!

Og de begynner å komme fram nå også ja.... [&:]

Samboer komenterte det ganske tidlig i svangerskapet at han kunne se blodårene mine godt på brystet.
Nå kommer det litt an på hvor varmt det er(men man ser de godt på puppene hele tiden da)...

ORIGINAL: Fjåsa

Samboer komenterte det ganske tidlig i svangerskapet at han kunne se blodårene mine godt på brystet.
Nå kommer det litt an på hvor varmt det er(men man ser de godt på puppene hele tiden da)...

Hæææ??? Driver han å ser på puppene dine?????  hihihi

Ja, han er skikkelig pervo[:-]

Her har de vistes godt lenge, overalt[&:]. "nedentil" er jeg helt hoven og masse,masse blodårer[&:].
Men det er ikke så galt at det ikke er godt for noe; jeg har nemlig fibromyalgi med veldig vondt i ledd og sånt. Men nå som vi har mere oksygen i blodet så er jeg mye bedre[:D].

Det er flott å høre, fibromyalgi er vonde greier gitt. Kjenner neon som har det og e har det ikke så godt.
Akkepunktøren min sa at man kan ofte bli bedre av sine plager under svangerskapet[:)]

Det er flott å høre, fibromyalgi er vonde greier gitt. Kjenner neon som har det og e har det ikke så godt.
Akkepunktøren min sa at man kan ofte bli bedre av sine plager under svangerskapet

Ja det er en helt utrolig følelse og kunne røre seg, stå opp av senga og tåle å sitte i ro uten å måtte grue seg for alle bevegelser og smertene som følger med det[:D]

Har selv merket en del positive endringer ved kroppen min i svangerskapet, så når han har ploppa ut skal jeg avgårde for å ta nye allergi prøver(håper de er bedre).
Det hadde visst med att kroppen blir ett slags lukket system og da "heler" den seg selv. Så man kan faktisk fortsette å ha det bra etter svangerskapet, så jeg krysser fingrene oss[:)]

Har selv merket en del positive endringer ved kroppen min i svangerskapet, så når han har ploppa ut skal jeg avgårde for å ta nye allergi prøver(håper de er bedre).
Det hadde visst med att kroppen blir ett slags lukket system og da "heler" den seg selv. Så man kan faktisk fortsette å ha det bra etter svangerskapet, så jeg krysser fingrene oss

jeg å

Da va d kji bære meg da som e full av blodårer...hihi....syns bære d va skikkeli ekkelt i går da eg såg d...så ikke ut...ekkelt..

ORIGINAL: Shakira

Da va d kji bære meg da som e full av blodårer...hihi....syns bære d va skikkeli ekkelt i går da eg såg d...så ikke ut...ekkelt..

Blodårene mine på magen og brystene har syntes lenge[:-] Trøster meg med at de ikke blir synlige så fort babyen er født[:)]

Ja de vises ganske så godt til meg også[:)]

Jeg ser ut som et skikkelig "rutenett" og har gjort det en god stund. Veldig glad for at babysvømmingskurset til lillegutt er ferdig...følte meg ikke spes lekker i bikini de siste gangene. 

Back
Topp