Blitzabeth?

tipp

Forumet er livet
Jeg er en ganske forveten person. Illefall når jeg skal gjette hvem som er Blitzabeth. (for de som lurer på hva jeg snakker om, så er det en herfra som kaller seg blitzabeth inne på facebook)

r det deg bebi??

nei ikke meg...ikke som jeg veit hvertfall,hehe.jeg svarte på det innlegget du skrev under MME innlegget..lyst å svare meg der?[:)]

Har gjort det[:)]. Hvem er så blitzabeth[&:]

hihihi, jeg vet.... Men hun har skrevet at den som gjetter riktig skal få en tier... Og siden jeg vet det får jeg ikke lov å gjette....[;)]

plagsomt. gi et hint da. litt gøy å gjette og da.må bruke de små grå[:D]

jeg tror det er tullan eller t.w rett???

Det er et bilde med, men jeg kan ikke huske å ha sett henne liksom. vet hvordan tullann og TW ser ut. Hvem er det som ikke har lagt bilde ut av seg selv her inne på BV?

munter?

Hint:

Hun fikk ei jente...

hmmm[:)]

[:D]da har har jeg jo bare par å 40 stk å velge mellom[:D] 1 halv del eller 2 halvdel av april

Hint 2:

Hun fikk i 1.halvdel av april....[;)]

Ok. Da må jeg se litt her på fødsels tråen[:)]

VET DET[:D][:D][:D][:D] Bollapinnsvin[:)][:)]

Jeg vet vi har rett der mariannek. Det må bare være henne

Eg tror det er kalista [:)]

Trekker forslaget mitt! [:D][:D][:D]
Hun fikk vist gutt! Var bare inne på fødselsdagstråden å såg at hun het elisabeth og tenkte det kanskje var hun..men det kan det ikke være då! [:D]

ORIGINAL: tipp

Håper du ikke blir sur nå Bollapinnsvin, men du er avslørt![;)]

ORIGINAL: Tante Sofie

ORIGINAL: tipp

Håper du ikke blir sur nå Bollapinnsvin, men du er avslørt![;)]

He he he , nei her er man ikke sure! [:D] Utrolig morsomt å få en egen tråd og lese om dette da. Hi hi hi hi men ja nå er jeg avslørt [:D][:D][:D]

Back
Topp