Har fått svangerskapsforgiftning så legene vil sette meg i gang i morgen. Er da 35+3, men de sier at det oftest vil ta litt tid når man ikke er fullt så langt på vei og at det kan ta opp mot 6 dager.
Har noen av dere blitt satt i gang rundt/før uke 36?
Har dere i så fall lyst til å fortelle fødehistorien? Hvordan det gikk, hva som skjedde og hvor lang tid det tok? Hvor langt i prosessen du kom?
Har veldig lyst å høre om dere ikke er førstegangsfødende også, men fint om dere nevner om det er første eller ikke
For dere som har født normalt før og så blitt satt i gang senere, syntes dere det var noen forskjell i hvordan fødselen artet seg? Smertene, effektiviteten av riene?
Eller kanskje dere endte opp i keisersnitt? Jeg vil høre alt!
Har noen av dere blitt satt i gang rundt/før uke 36?
Har dere i så fall lyst til å fortelle fødehistorien? Hvordan det gikk, hva som skjedde og hvor lang tid det tok? Hvor langt i prosessen du kom?
Har veldig lyst å høre om dere ikke er førstegangsfødende også, men fint om dere nevner om det er første eller ikke
Eller kanskje dere endte opp i keisersnitt? Jeg vil høre alt!
Gruer meg mest til å få satt inn det ballong kateteret egentlig. Hadde spiral en liten stund for noen år tilbake, trodde jeg skulle dø. De hadde fortalt meg at det ikke kom til å gjøre vondt så jeg skulle jo rett på jobb etterpå. Ble sendt hjem av sjefen fordi jeg hadde så store smerter at jeg måtte gjemme meg bak klesstativene fordi jeg plutselig begynte å gråte. Fjernet den igjen før et år fordi jeg fikk konstante ryggsmerter av den. Får nå inderlig håpe at det ikke nødvendigvis har noe å si for fødselen og smertene der.