Har fått svangerskapsforgiftning så legene vil sette meg i gang i morgen. Er da 35+3, men de sier at det oftest vil ta litt tid når man ikke er fullt så langt på vei og at det kan ta opp mot 6 dager.
Har noen av dere blitt satt i gang rundt/før uke 36?
Har dere i så fall lyst til å fortelle fødehistorien? Hvordan det gikk, hva som skjedde og hvor lang tid det tok? Hvor langt i prosessen du kom?
Har veldig lyst å høre om dere ikke er førstegangsfødende også, men fint om dere nevner om det er første eller ikke For dere som har født normalt før og så blitt satt i gang senere, syntes dere det var noen forskjell i hvordan fødselen artet seg? Smertene, effektiviteten av riene?
Eller kanskje dere endte opp i keisersnitt? Jeg vil høre alt!
Har noen av dere blitt satt i gang rundt/før uke 36?
Har dere i så fall lyst til å fortelle fødehistorien? Hvordan det gikk, hva som skjedde og hvor lang tid det tok? Hvor langt i prosessen du kom?
Har veldig lyst å høre om dere ikke er førstegangsfødende også, men fint om dere nevner om det er første eller ikke For dere som har født normalt før og så blitt satt i gang senere, syntes dere det var noen forskjell i hvordan fødselen artet seg? Smertene, effektiviteten av riene?
Eller kanskje dere endte opp i keisersnitt? Jeg vil høre alt!