blitt roligere?

mille.

Gift med forumet
hei hei...
jeg har ikke vært så veldig aktiv her inne, er inne og leser titt og ofte da [:)]

men jeg måtte jo spørre dere som er i samme båt..

har det begynt å bli litt roligere i magen nå?
her er det ikke fullt så mye spetakkel, begynner det å bli trangt eller noe?
for en uke siden ca var det helt villt, men jeg synes det har blitt så fort stillere..
det er bevegelse og småspark/trykking med armer og ben, men ikke hele dagen lengre.

også føler jeg et skikkelig nedpress for tiden.
tror dere det kan være hodet som fester seg eller noe? kjennes jo ut som jeg skal tisse på meg hele tiden jo... [:o]

Syns røvern her er villere enn noensinne, tror han sparker hull snart. Og ribbeina er fine å trene lårmusklene på syns han..ævve! [;)]

min er absolutt ikke roligere, heller tvert  imot! kjennes ut som han bruker blæren min som trampoline... men er dager der han er mer rolig enn andre dager da, men han har ikke festet hodet, så han har vel god plass enda ;)

ORIGINAL: Amalie3

Kjenner veldig sjeldent spark.
Når jeg kjenner liv er det for det meste hikking, å at den flytter på seg. [:)]

sign

Jeg også har en litt rolig krabat i magen (32+6).  Jeg har aldri kjent spark mot ribbena men blæra mi får gjennomgå til tider. Hos legen/jordmor har hjertelyden vært fin så vi får bare håpe alt står bra til! 

her går det veldig opp og ned. Babyen har mye mindre plass å bevege seg på nå så bevegelsene kan kjennes annerledes enn du har vært vant med.
Min strekker seg og styrer, men vil ikke kalle det SPARK

Back
Topp