Blitt meter'n lang

Sorland

Forumet er livet
Når Oliver var 2.5 år (22.mars) så tok jeg å målte han, mest nysgjerrig på om han hadde blitt en meter da ;) Og lengden viste en meter, og veier 18 kilo. Litt rart å tenke på at han er dobbelt så lang som da han ble født.
Er stor for alderen, men de samsvarer hverandre. Lengde kurven er langt utenfor, men er bedre det enn at vekta er utenfor. Kjøper jo størrelse 4 år i klær for at det skal være langt nok :P

Flere her som nærmer seg en meter?
 
Så bra! :-) Her er hun også nesten en meter. Har ikke målt henne nøyaktig, men hun må også ha klær som er lange nok. Men hun kommer nok ikke til å bli høyere enn ca 175 sa de på helsestasjonen på 2årskontrollen i oktober. Er egentlig ganske passe.
 
Her vil Oliver bli rundt 190. Kan liksom ikke se for meg lille gutten min så lang.
 
Akkurat det de sier på helsestasjonen tar jeg ikke så veldig til meg. Nå er det sikkert anneledes enn for 25 år siden når jeg ble født, men likevel så skiller det 15 cm fra hvor lang de sa jeg kom til å bli, og det jeg faktisk ble....

En bekjent av meg "skulle" også bli 168 cm, og endte opp med å kun bli 144 cm....

Men anyways, lange unger har dere! ;)

Alma er 88 cm, så enda et stykke til meter'n her....
 


Lodviss skrev:
Akkurat det de sier på helsestasjonen tar jeg ikke så veldig til meg. Nå er det sikkert anneledes enn for 25 år siden når jeg ble født, men likevel så skiller det 15 cm fra hvor lang de sa jeg kom til å bli, og det jeg faktisk ble....

En bekjent av meg "skulle" også bli 168 cm, og endte opp med å kun bli 144 cm....

Men anyways, lange unger har dere! ;)

Alma er 88 cm, så enda et stykke til meter'n her....


Jepp, det er jo å ta det med en klype salt, men jeg fikk høre det først av hs og så av barnelegen (uten at de hadde snakka om det på forhånd). Men selvsagt, det er jo bare ca :-)

Men alle i fam til sambo er ganske høye og frøkna mi har arvet kroppsbygingen deres så det blir spennende å følge utviklingen.
 
Ett lite stykke igjen her. OS var 88 cm og rett under 12 kg sist mnd på kontroll :-) 
 
Back
Topp