blitt kjent med kvalmen enda?

ALN89

Forumet er livet
her starter den allerede på julaften :( blir det likt som forrige gang kan jeg forvente kvalme og oppkast hvertfall halvveis inn i svangerskapet.. Hurra..

Tips?

Skal kjøpe meg seaband og har prøvd ingefærtabletter, men fungerte dårlig med sure oppstøt.. Smakte ingefæren i flere timer etterpå :p

Jeg var småuggen hele den første uken etter inseminasjonen, men så fikk jeg ferie og mer tid til å slappe av, og da ble det bedre... spent på om det kommer tilbake når det er tilbake på jobb i morra.

For meg har det fungert å spise litt. Det ser ut til at kvalmen kommer når jeg er sulten. Har kjøpt kjeks til å ha i kontorskuffen ;) ellers har jeg hørt at Gaviscon hjelper. OBS! Ikke ta Link eller sånn Pepsiduo eller hva det heter.

På meg virker det ikke som at det har noen sammenheng med mat. Kvalmen kommer og går hele tiden, men blir også veldig kvalm når jeg får i meg mat. Bah..

Forleøpig går det greit, bare irriterende :)

Usikker enda da el kom ganske rett etter tr, men tar utgangspunkt i 28 dagers syklus og da er jeg 3+3, altså i uke 4. Ble dårlig tidlig i første svangerskap og..

Ja! Er 4+2 og blir litt dårligere for hver dag kjennes det ut som. Kom ikke som nå før uke 6 forrige svangerskap. Og de sier jo at jo tidligere det kommer jo lengere blir den. Vet ikke om det er noe hold i det men ;)

Tror jeg må skaffe meg sånn sea bands etterhvert om det fortsetter slik. Er slitsomt når det står på, men om kvalmen forsvant hadde jeg nok blitt mer bekymret enn lettet :p

"Godt" det er fler! Ja, et godt tegn, men fryktelig plagsomt til tider. Spent på hvor lenge jeg klarer meg på jobb denne gangen. Mye rare lukter i en barnehage :p

Har kjent litt på det men ikke så mye, kom å gikk en del i går eneste :)

Kjenner det godt. Kjøpt seaband jeg også, funker greit det altså :) fikk beskjed om at det var det eneste jeg kunne bruke på apoteket. Men so far so good ;)

På morran blir jeg kvalm om jeg ikke spiser med engang, men det kommer stigende utover dagen og da er det ikke i forbindelse med mat.

Enn så lenge går det bra, men gruer meg. Hadde HG hele forrige svangerskap. :/

I dag kom kvalmen tilbake. Var på jobb igjen. Sikkert en blanding av at jeg ikke har tilgang på mat hver gang jeg er litt sulten og at det er stress. Var bare litt kvalm da, så gikk fint :) 4+3 i dag ♥

Åh. Har ikke kjent på det enda. Er 5+0 i dag. Håper på å slippe det en stund til. Utrolig vonde pupper da, og murringer og stikninger.

Back
Topp