Blitt englemamma til en nydelig gutt <3 (langt)

Uff kjære deg, så vondt dette var å lese. Ingen skulle måtte oppleve dette! Ta vare på hverandre! Klemmer til dere alle 3 <3

Så trist :( Kondolerer ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blir tom for ord... Ingen skal måtte oppleve dette :( sender de varmeste klemmer♡♡♡ta godt vare på kvarandre

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kondolerer... Fryktelig fryktelig trist... ♥♥♥
Har ikke ord! :(

Desverre kommer det også englebabyer til, om man er troende eller ikke så ønsker jeg å tenke at det er en plan for han ;) ta vare på hverandre og tiden til hjelp! Mange klemmer

Å herregud så grusomt, kondolerer! Ta vare på hverandre i sorgen

Å kjære vene.
En god klem og varme tanker til deg og dine.

Varme tanker sendes, ord blir fattige i en slik situasjon..❤️

Sent from my iPad using BV Forum

Er så utrolig lei meg på deres vegne! Tårene triller og triller... Var i en slik engle begravelse i februar for ett år siden, for noen nære venner. Det var vakkert, men allikevel så uendelig meningsløst... Kondolerer så mye <3

:( kondolerer.. så ufattelig trist

Kondolerer. Så ufattelig trist :( Dette er alles frykt. Ta vare på dere selv så godt dere kan ♡

Ufattelig trist og lese :( tårene triller og får utrolig vondt på deres vegne! Kondolerer!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det var forferdelig å høre!!
Tenker på dere og sender de varmeste tanker oppi den ufattelige triste tiden dere har! ❤
Ta vare på hverandre!

Føler så uendelig med deg :(
Det er å høre ordene om at babyen ikke lever mer, må være noe av det jævligste å oppleve!
Ta vare på hverandre i denne sorgen!
Utrolig godt å se at dere fikk så fin og verdifull tid med skatten deres, selvom den var altfor kort! :'(
Håper min lille skatt tok imot din <3 <3 Varme klemmer sendes..

Kondolerer. Tårene triller og ord blir fattig! Sender varme klemmer og tenker på dere <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp