Blitt brun jo!!!

Twilight

Forumet er livet
Herregud jeg hang litt klær og satt meg ute i sola i 10min, så kommer jeg inn og har skikkelig skille fra toppen...blitt skikkelig brun i armene.. har jo ikke smørt meg eller noe, det er jo knallvarmt ute orka ikke å sitte så lenge... blir så redd for de piggmentflekkene jeg... må kjøpe meg solkrem snart

ORIGINAL: selmaa

Herregud jeg hang litt klær og satt meg ute i sola i 10min, så kommer jeg inn og har skikkelig skille fra toppen...blitt skikkelig brun i armene.. har jo ikke smørt meg eller noe, det er jo knallvarmt ute orka ikke å sitte så lenge... blir så redd for de piggmentflekkene jeg... må kjøpe meg solkrem snart

Heldiggris som kan være ute nå! Jeg sitter inne på jobb jeg ... [:'(]

Når går du ut i permisjon??

Kan jo alltids sykmld. deg, har sikkert begynt å bli tungt å jobbe nå

I DAG ER DET IKKE NOE SOL I STAVANGER[:'(][:'(][:'(]HAR KJØPT SOLKREM OG ER KLAR FOR Å SOLE MEG[:D] SKAL IKKE SOLE MEG SÅ FRYKTELIG BARE LITT PÅ ANSIKTET,RYGGEN Å SÅNT..IKKE MAGEN[:)]TØRR IKKE[:)]

har fått fregner jeg! ikke hatt det siden jeg var liten gitt! er det pigmentflekker? jeg synes igrunn fregner er fint, så har ikke gjort så mye for å unngå dem[:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

har fått fregner jeg! ikke hatt det siden jeg var liten gitt! er det pigmentflekker? jeg synes igrunn fregner er fint, så har ikke gjort så mye for å unngå dem[:)]

kanskje det er piggmentflekker, så lenge de er småprikker som fregner gjør det jo ikke så mye da... vil ikke ha sjoller og sånt

Permisjonen starter 27. juni, det er leeenge til ... [:(]
Ja, det er ganske tungt nå. Sliter med smertene i ribbeina på høyre side. Har hatt vondt der i snart en måned ... Skal til legen på tirsdag. Håper de finner ut hva det er, og noe som hjelper på smertene. Hvis ikke blir det nok sykemelding her også ...

ORIGINAL: SuperSussi

Ja, det er ganske tungt nå. Sliter med smertene i ribbeina på høyre side. Har hatt vondt der i snart en måned ... Skal til legen på tirsdag. Håper de finner ut hva det er, og noe som hjelper på smertene. Hvis ikke blir det nok sykemelding her også ...

Ja så lenge du klarer å jobbe er det jo greit da.. men jeg hadde ikke klart det, for det første så er det bekkenet, men jeg blir jo så fort andpusten å, blir sliten i hele kroppen og noen ganger føles det bare ut som om jeg ikke får puste...

Ja så lenge du klarer å jobbe er det jo greit da.. men jeg hadde ikke klart det, for det første så er det bekkenet, men jeg blir jo så fort andpusten å, blir sliten i hele kroppen og noen ganger føles det bare ut som om jeg ikke får puste...

Ja, det har jeg kjent også. Det kjennes ut som om lille legger seg oppå lungene mine noen ganger ...

ORIGINAL: mc84

Vi hadde fått sne i fjellan i natt[:@] E likbleik...

Snø nå?? [&:]
Uff, da ... Håper den forsvinner fort ...

ORIGINAL: Nikki!

du vil merke det når du f¨r pigmentflekker. så du har nok bare fått fregner nå,satser vi på=)
det er ikke alltid solkrem forhindrer flekkene-men jeg tar ingen sjanser å være ute i solen uten faktor

Må vi bruke sun block for å slippe å få dem eller?

hvordan ser pigmentflekker ut i forhold til fregner da?

lurer jeg på å

Fregner er i utgangspunktet pigmentflekker. Men sånne som dere tenker på er som regel større enn fregner. Man ser det godt for å si det sånn ...

Fregner er i utgangspunktet pigmentflekker. Men sånne som dere tenker på er som regel større enn fregner. Man ser det godt for å si det sånn ...

det vil ikke jeg ha[:'(]

jeg å!! [:D] fregner også.. [:'(]

Lucky you!
Blir ikke brun om jeg så bader i bæsj.....[8|]

Back
Topp