Blitt bitt i bhg..

mammatilgutt

Elsker forumet
På under en uke nå er sønnen min blitt bitt 2 ganger uten at jeg har fått høre noe. den siste gangen var i dag og jeg oppdaget det når jeg tok av guttungen genseren. Man kan se hvor hver eneste tann har bitt.. og min første tanke er at de burde jo hørt eller sett at noe har skjedd for regner jo med min unge har skreket høyt :/ skal ta det opp med de i morra men hva burde jeg gjøre hvis dette fortsetter?? Vil jo ikke at min unge også skal begynne å bite :(

Uff så fælt..:( regner jo med de har hørt noe ja:o ofte så ser de det kanskje ikke når det skjer men de vet jo hvem som er "bitere" i barnehagen, og kan se utifra hvem som sitter nærme ungen hvem det er. Tror nok ikke din unge begynner å bite selv om andre gjør det. Bitere begynner ofte tidlig å biteO.o men snakk med barnehagen og fortell at de må følge med!:)

Rart de ikke sier noe... Bitere finnes vel i de fleste bhg. Spør hvordan de jobber for å unngå at barn blir bitt!

Er bare redd hvis han blir bitt så hardt at det begynner å blø og jeg ikke får vite noe :/ for da må han vel til lege?

Huff! Stakkar:(
Rart de ikke har merket noe og gitt deg beskjed.

Jeg er ikke så veldig populær blant de ansatte i bhg, men du kan da få min mening. En gang kan alt skje, men to er ikke greit! Forstår at slikt skjer i bhg, men det eneste jeg krever er at de vet om det og forteller meg det da jeg henter. Nå skal jeg skrive en setning som en gang (før jeg fikk barn) ble sagt til meg (da jeg jobbet i bhg) :
"Vi betaler faktisk for en tjeneste!"
De passer på ditt barn, din skatt, da er det ikke for mye å kreve at de får med seg det som skjer og videreformidler dette. Har altså aldri sagt denne setningen selv, for den er veldig sårende, men jeg tok den til meg for det er jo sant... Til mitt forsvar så var det snakk om votter som var borte da jeg fikk denne slengt i ansiktet, ikke noe slikt som dette.

Back
Topp