Blir vi en familie på 5?

Lillespurv1

Elsker forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Jeg velger å lage meg en dagbok. Da jeg har stort behov for litt ventilering, og et sted å bare skrive litt.

Vi er en familie på 4. Meg på 30. Sambo på 31, en gutt på 4 og ei jente på 2. Og nå er jeg gravid med nummer 3. Ikke lengre enn 40+3 i skrivende stund. Men ingen opplevelser med ma/sa eller noe slik. Så håper dette også går riktig vei. Følg meg på min vei om dere ønsker.
 
Dagene snegler seg fremover. Er bare 5+1 enda i dag. Føles egentlig litt uvirkelig, og jeg prøver å ikke tenke for mye på det. Men det er lettere sagt enn gjort. Jeg merker lite til svangerskapet enda. Kjenner kun litt ligamentsmerter, hormonene er litt mer enn de bruker å være, ellers er det lite å kjenne til det. Men av erfaring kommer ikke symptomene for meg før uke 6-8 et sted, og da blir det nok mye fort mye symptomer. Men håper jeg slipper unna det verste.

Forskjellen denne gangen er at jeg ikke går å tisser minst en gang i timen, og puppene er ikke veldig merkbart større, husker første svangerskap at jeg først trudde jeg hadde uvi, fordi jeg tissa så ofte plutselig. Også allerede i uke 5 oppdaga vi at puppene hadde vokst 1 størrelse allerede (velsig vellkoment da mine er veldig små fra før). Ellers starta bekkenløsninga forrige gang allerede rundt uke 8. Håper jeg slipper det denne gangen.
 
Back
Topp