Blir værende her også fortsatt :)

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Var på OUL Igår, mensterminen var jo 4 januar så har allerede sagt hei her inne, ble korrigert litt Igår så vår lille frøken er nå korrigert til å komme 01.01.16 :) aldri gått over tiden før, men håper egentlig på det denne gangen :) MEN!hun er velkommen når som helst ❤️

Da får hun bursdag på samme dag som meg om hun kommer 1 januar :D Helt fantastisk dag å ha bursdag på, alltid eldst i klassen, haha :p

Jeg kan selv føde rundt den tiden.. spennende! Håper babyen slipper samme dag som meg da :p

Da får hun bursdag på samme dag som meg om hun kommer 1 januar :D Helt fantastisk dag å ha bursdag på, alltid eldst i klassen, haha :p

Jeg kan selv føde rundt den tiden.. spennende! Håper babyen slipper samme dag som meg da :p

Oi, stillig :D
Ja jeg er spent på å se om hun kommer i 2015 eller 2016:p håper såklart hun kommer i 2016 da :p

Oi, stillig :D
Ja jeg er spent på å se om hun kommer i 2015 eller 2016:p håper såklart hun kommer i 2016 da :p
Ja ganske spesiell dato å ha bursdag på! Husker når jeg var liten, så trodde jeg alle sendte opp raketter pga bursdagen min, haha :D

Ja for barnet sin del så håper jeg egentlig 2016 jeg også. Kjipt å ha bursdag så sent på året! :p Men de kommer når de kommer ♡♡

Bedre å være født tidlig enn sent ja. Jeg har termin tidlig å desember, så det blir uansett 2015 på meg. Helt fantastisk er det uansett :)

Hadde foretrukket om han kom i 2016, men det skjer nok ikke at de lar meg gå 3 uker på overtid :p regner med han kommer sent i november. Alle i familien min har født tidlig i forhold til termin.

Back
Topp