blir uvel

mamma til to

Forelsket i forumet
er det flere en meg som reagerer på varmen og sola har vert gravid 2 ganger før og da kunne jeg sitte og sole meg men nå klarer jeg ikke være i sola.

Jeg reagerer ikke veldig på varmen nei. Men kjenner ubehag hvis jeg oppholder meg i sola for lenge om gangen. Jeg spiser mye saftis for å kjøle meg ned, og vann med isbiter er en hit.

Kjedeli å ikke klare å nyte fin været. Har du prøvd å sitte/ ligge under en parasoll?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vært inne så og si hele sommeren. Alt for varmt for meg! Har ikke reagert på varmen tidligere i det hele tatt. Blir svimmel og kvalm av varmen.

Jeg trives heldigvis godt i varmen, men må avkjøle meg med drikke, kaldt vann på kroppen og sørge for å drikke rikelig for å ikke bli dårlig :)

Elsker varmen! Men må ha ett roligere tempo, og få i meg mye vann og saftis, har og masse frukt i kjøleskapet din jeg nyter hele dagen mens jeg jobber

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikser ikke sol og varme i år jeg heller..
Veldig kjedelig siden det faktisk er sommervær i tromsø for en gangs skyld :p

Her var jeg ute hele tia når jeg gikk med førstemann og da hadde jeg termin i august.. Nå takler jeg ikke varmen, spesielt ikke sola...

Takler den dårlig, blir fort uvel og svimmel og tom for energi. Så trives best i skyggen foran vifta :-)

Samme hær! Med første var jeg høygravid på denne tia,da han er født i beg av august.. og hadde aldri problemer med sola! Mens nå er det grusomt.. blir i perioder dårlig av varmen... har kastet opp! Men går bra om jeg er i nærheten av skygge og badevann :)

Takler ikke sola eller intens varme. . Gjore ikke det sist heller. Her vi er nå er det 27 varme grader, heldigvis overskyet.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Takler varmen rimelig dårlig. Jeg elsker sol og varme, men ikke i år. :-P Er helt forferdelig, så gleder meg til å ta en dukkert i bassenget når vi kommer ned til Spania på fredag!

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg tåler varmen dårligere nå, enn før med første (kanskje gammel ;) !? )
Men jeg er dårlig ellers, kvalm og slapp

Blir dårlig i sola, kan kun vere i skygge eller sitte/ligge på ei flytemadrass i sjøen. Ligger for det meste framfor vifta på soverommet :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Reagerer også dårlig på varmen, men nekter å klage, sånn sommer har vi jo ikke hatt på år! Får heller godta solhatt, skygge, mye drikke og hvile :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp