Blir utrolig redd nå!

Hillra

Flørter med forumet
Jeg blør! Bare bittelitt, men det kommer da noe. Også har jeg vondt i magen. Nei og nei, vil ikke miste! Ringte legevakta, men fikk ikkeno hjelp der. Bare beskjed om å ta det med ro.. Har heldigvis legetime i morgen uansett. Skal be om henvisning til ul da..

Huff så kjedelig å ha det sånn. Hvor langt på vei er du? Er jo ikke uvanlig å ha små blødninger, det hadde jeg, men alt var greit på ul 7+5. Vondt i magen, sånn kramper vondt? Eller kan det være noe annet? Håper for din del at det er helt uskyldig, og at alt er i orden med spiren din. Men forstår godt at du er redd ja. Bra du skal til legen imorgen. Håper du får hjelp der :)

Håper det bare er harmløse blødninger! Krysser fingrene for deg og den lille <3 Godt du har legetime i morgen.

Takk alle sammen :)

Jeg er 10 uker i dag. Gleda meg siden nå var jeg snart så nærme 12 uker at jeg snart var trygg.. Er veldig usikker nå.. Hadde en liten blødning i uke 6 også, men ingen ville sjekke meg. Så da skal de virkelig få lov å gjøre det nå! Hadde uansett tenkt å be om ul pga blødningene i uke 6. Håper den nye legen min er litt mer forståelsesfull enn den gamle..

Vondten er litt som svake kynnere. Også er det vondt pga at livmorbåndene strekker seg, men sånn har jeg uansett noen ganger.

Uff! Krysser fingrene for deg <3

Krysser for at alt er bra!

For å slenge med en "god-histore" om blødninger. Jeg styrtblødde tre ganger fra uke 9 - 12 med minstejenta mi. Ingen forklaring på hvorfor, men alt var bra :)

Satser på at det er noe sånt her også! Men smertene har blir verre nå så jeg føler meg ikke helt trygg. På en annen side, har jeg gått i hele dag og bært frøkna en god del. Skulle tro at jeg kanskje kjente litt ekstra pga det- uten at det trenger å være noe farlig..? Klenger meg til sånne håp nå!

Og nok en gang: tusen takk alle sammen :)

Det har slutta å blø og smertene har roa seg mye nå. Håper at det betyr at alt er ok og ikke at det har gått galt så det ikke er noe mer å gjøre vondt. Blødde veldig lite, så (for å klare å sove i natt) håper at alt er greit. Det er fortsatt litt vondt, men det kan forklares, tror jeg. Jeg tok nok i litt for mye tidlig på dagen. Gikk mye og bar frøkna en god del. Spørs om jeg bare må ta det roligere. Kommer uansett til å be om henvisning i morgen. Jeg må vite om babyen min har det bra..

Håper alt er bra med den lille. Lykke til imorgen, håper legen er forståelsesfull :)

Krysser fingrene for deg!

Har vært hos legen nå. Fikk henvisning til ul. Han skulle be dem ta meg inn i løpet av en uke. Så da er det bare å vente- igjen.

så bra du fikk henvisning! Dumt med ventetid, men det klarer du! :)

Back
Topp