Er redd og samtidig spent på UL imorro. Jeg vet ikke hvor langt jg er på vei. I tillegg måtte jeg bruke Lutinus vaginalt pille sist. Spent om jeg må ha det denne gangen også eller ikke :/ gruer mg til UL. Håper alt er bra med spirren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre!Da er jg ferdig hos legenhun kunne se at jg var gravid i ca 4-5 uke. Fikk pillene som jg må begynne med imorro. Skal tilbake ditt om 3 uker
håper alt gå bra
![]()
Da er jg ferdig hos legenhun kunne se at jg var gravid i ca 4-5 uke. Fikk pillene som jg må begynne med imorro. Skal tilbake ditt om 3 uker
håper alt gå bra
![]()
Lutinus du skal gå på? Jeg er heldigvis ferdig å gå på de! Synes de er helt grufullHold opp oppdatert om 3uker da
![]()
Kjipt å høre at du blir sårDa er jg ferdig hos legenhun kunne se at jg var gravid i ca 4-5 uke. Fikk pillene som jg må begynne med imorro. Skal tilbake ditt om 3 uker
håper alt gå bra
![]()
Ja helt enig. Grusomt. Men måtte gå på det i forrige svangerskap også.
Så begynner med det ikveld. Gleder mg ikk. Må bruke det i 6 uker3 ganger om dagen. Kommer til å bli sår
![]()