Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjøpt blått uten figurer. Jenta mi skal fint få gå i alle farger å bestemme selv når den tid kommer. Tar heller på en hodesløyfe så blir det bra.Syns også dette er veldig vanskelig! Har alltid tenkt at jeg skal ha sånn ull dress fra tom og Trine på sparkjøp. Men nå er de ikke hvite eller brune lenger. Nå er de lilla og blå. Vis jeg ikke får vite garantert kjønn så tørr jeg ikke kjøpe noe med mindre det er helt hvitt!
Alt som har nøytrale farge, som gult, grønt, grått eller brunt. Har somregel bilder på seg som endten er guttete.
Så har ikke kjøpt noe særlig jeg enda. Håper vi får beskjed om en frisk og fin gutt eller jente på onsdag så vi virkelig kan handle!
Desember 2014
Bruker App
Heldigvis ikke mye man trenger første uka!Tenker at det er bedre å kjøpe blått om man ikke vet kjønn og må velge mellom blå og lilla/rosa..For det er en farge begge kjønn kan bruke, mer enn rosa og baby lilla :-/ lettere å bruke "guttefarger" på jenter enn motsatt ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er akkurat det ;-)Heldigvis ikke mye man trenger første uka!også får man mye; )
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Shh, må ikke la meg gå helt av hektene nåJeg fant masse fint på Lindex i dag i nøytrale plagg!
Løp å kjøp![]()
HeheheShh, må ikke la meg gå helt av hektene nå![]()
![]()