Blir sprø

~~Mirakelbarn~~

Blir kjent med forumet
på kroppen min..   skulle egentlig begynne på primolut for å få mens i dag... men tror dere ikke den kom før da...  hater kroppen min i disse dager..[:@] aldri kan den gjøre som den skal..  det er jo ferie på klinikken, så om jeg fikk blødning før i morgen, skulle jeg ikke begynne på medsiner..  så nå blir det vel enda en mnd å vente.. 

som jeg gledet meg til å komme igang nå...[:(]
får ringe de i morgen og høre hva som skjer....

(tror hvertfall det er mensen..  er ikke som vanlig, men er hvertfall blødning av noe slag...[:'(])

At denne kroppen ikke kan forstå [:'(] 

ORIGINAL: Apple

Kjedelig når kroppen tuller... [:'(]

Så dumt når kroppen ikke oppfører seg...
Jeg brukte primolutt for å få blødning, men blødningen kom aldri! Ble lettere panisk da ja, fikk heldigvis begynne på spray likevel, og det gikk jo bra!

Uff da, detet var jo en skikkelig strek i regninga da, håper du kan starte opp på denne syklusen alikevel.
Venter spent på oppdatering fra deg når du ringer.

Kropp er noe herk ja... Ihvertfall har min vært det etter alle hormonene ved første forsøk. Ikke no har vært normalt. Mensmurrin nesten konstant og mye vondt rundt eggløsning.[:'(] Er lei! Men planlegger alikevell å ta samme hestekuren en gang til.... Fikk høre av ei venninne at jeg er tøff. Vet ikke om jeg er det jeg.... Heller lettere desperat etter å oppleve å bli mamma.

Lykke til med kroppen din, mirakelbarn og håper mirakelbarnet kommer snart!

Back
Topp