Blir sprø..

*p!nk smile*

Forumet er livet
Er 7+3 idag.har ingen symptomer utenom litt uren hud og litt ømme pupper og litt trett  Klemmer inn med skambenet .... er ikke øm en plass..er dere ømme i magen? Var ikke slik det forrige svangerskapet mitt...da var jeg SYKT kvalm,sovnet stående nesten++ Er så rart nå...føler meg ikke gravid i det hele tatt :(

Hvordan har dere det?

Følte det sånn inntil for noen få dager siden. I dag er jeg temmelig øm i livmoren, nesten så det er litt skummelt. Men jeg er også kvalm som bare rakkern og sykt sliten!

Det føles nesten ut som om jeg har influensa eller er forkjøla, har himla vondt nedover beina og i ene mandelen i halsen.

hei, jeg er snart 7 uker å har det som deg egentlig, litt ømme brystknopper,trett og sliten også hadde jeg noen brekninger i dag, men er ikke som sist. men legen min sa at kroppen bruker å reagere forskjellig 2 gang man er gravid. men vet ikke synes det hadde vært greit med litt kraftigere symptomer,men satser på alt går som det skal :)

Er det en trøst, så har jeg ingen symptomer.. Ikke noe øm i puppene, ikke noe stikninger i livmora eller stølhet, ikke noe kvalm eller tretthet.. Har de siste nettene sovet 3-4 timer, så jeg svir i øynene.. Men jeg er i bevegelse hele dage, så blir ikke så trøtt før jeg legger meg ned. Men den trøttheta kommer fra søvnmangel.. Har vært litt kvalm i dag, men det er bare pga jeg har sovet lite. Da blir jeg alltid kvalm.. Jeg er bare 6+1 i dag, så håper det snart kommer et lite tegn på at jeg faktisk er gravid.. Har ikke hatt trang til å fortelle on graviditeten til noen, siden jeg føler meg så usikker.. Håper alt er bra, og at det snart kommer et lite twgn:p

Du kan få mine symptomer! Kvalm, oppblåst, ømme pupper, bekkenløsning, svimmelhet, lavt blodtrykk, trøtt, hodepine. You name it... Gled deg over å føle deg i god form jente!

Kaaanskje du får gutt denne gangen?
Må si jeg føler meg helt anderledes denne gangen å. Forrige gang var det bare vanlig kvalme og skikkelig ømme pupper.
Denne gangen, kvalme med oppkast førlelse( og oppkast innimellom) tunge og såre pupper. trøtt skikkelig ille på lukter. Så forandrer seg fra første til andre gang trur jeg :O
Men du er heldig som slipper kvalmen!!

Haha...nå har jeg spydd hver dag siden det innlegget der....huff :P

Huff ja ikkje smart å ønske seg symptomer;) håper det går over snart, klem

Back
Topp