Blir sprø snart!

Apeloffen

Forumet er livet
De siste dagene har jeg og Elias stort sett bare kranglet. Han er stygg i munn,kranglete,hører ikke ett kvekk av det jeg sier osv osv.. Jeg blir fullstendig sprø!! Ingenting hjelper heller. Han kan be meg om unnskyldning, og 5minutter etterpå så er det på`an igjen..

f.eks når vi skal gå opp til bilen som står ett stykke opp i gata..jeg ender stort sett opp med å måtte bære han, pga han slår seg vrang. Stopper opp og vil ikke komme etter,nekter å holde i handa, går ut av veien og begynner å styre i grøfta, hiver seg ned på bakken hvis jeg kommer å prøver å ta han med meg..

Ja, jeg kunne ramset opp det ene etter det andre... Hva i svarten skal jeg finne på?? Føler meg forresten som en idiot når jeg drar i han oppover til bilen.. går forbi endel hus ja.. Og med gubben så går han som ett prakteksemplar...[>:]

hmm, la han få et oppdrag på turen til bilen, bære noe f.eks.
ellers...hmmm....jeg må tenkte litt

du kan kjøpe eller låne en bok som heter

DE UTROLIGE ÅRENE
VAROLYN WEBSTER - STRATTON

Dette er en foreldre veileder bok holder den i handa mi nå den e god[:D]

lykke til

takk for tips[:)]

Bare kjekt det :)

tenker att mangen skulle hatt denne boka[;)]

Eg låner den på bilioteket men ønsker meg den til bursdagen[:D]

Hvis du googler så finner du mer info

ORIGINAL: miralle

Du er ikke alene![;)] Her kommer det og går i perioder. Men etter å ha forhørt meg omkring, tar jeg det helt med ro. Driter i om folk ser rart på meg når jeg går forbi stuevinduene med 3 åringen under armen. De fleste går jo/har gått igjennom det selv. Men vet at det kan være utrolig frustrerenes...Det beste er uansett å ikke gi etter på ting.

tro meg, her er det andre boller fra nå av[8D][;)]

Sånn er det her også. Det går i perioder her, nå er det helt grusomt. Nekter å leke alene nå da og alt er bare galt. Sur og grinete hele tida hjemme.
Nå har sambo vært borte hele helga, og jeg er så sliten, så jeg begynner å grine snart...[&o]

Eneste som hjelper er vel å være konsekvent.

ORIGINAL: ¤Gabriel`s mam¤

Sånn er det her også. Det går i perioder her, nå er det helt grusomt. Nekter å leke alene nå da og alt er bare galt. Sur og grinete hele tida hjemme.
Nå har sambo vært borte hele helga, og jeg er så sliten, så jeg begynner å grine snart...[&o]

Eneste som hjelper er vel å være konsekvent.

Samme her..gubben dro bort i går morrest, og kom akkurat hjem. Sliten ja..så sliten at tårene trillet ja...[&o] 

Hmmm, tror  du snakker om min Oliver jeg[&:] han er likedan, skikkelig trassalder[:'(][:'(][>:][>:] Prøver og snakke rolig, prøver og nesten hyle at det er nok, prøver og sette meg og forklare situsjonen og at det er nei eller fy[8|][8|][8|] ingenting hjelper, nytter ikke og rense ørene han heller[8|][>:][>:][:D][:D][:D]

*trøstekoz fra en som vet åssen du har det*

sånn har vi det her også..heeeeelt ekstremt..legger seg ned å hyyyyyyyyyler....skikkelig trass.....slitsomt[&o]

Sender den klemmen tilbake til deg[:)]

Back
Topp