Blir sprø jeg... kjønn fra tidlig UL. Hva så jeg EGENTLIG?

Bkno7940092

Andre møte med forumet
Var på ul etter duotest på St olav. Dette var I uke 13.
Spurte damen om hun kunne se kjønn, noe hun sa hun ikke kunne.
Likevell sveiper hun ned å der fikk vi se rett mellom beina på lille.
Jeg er ikke I tvil om at jeg så penis og "pung"...
Hun ville fremdeles ikke si noe... hehe.
Nå er jeg I uke 18 og klarer ikke legge fra meg det jeg så...
Har begge kjønn gutte-utseende I uke 13?
For meg var det liksom SÅÅÅÅ tydelig.
Spiller liten rolle hva det blir men jeg er DØDSNYSKJERRIG.
Noen som har sett tydelig gutte utstyr som ble til jente og vise versa??

Det er veldig likt i uke 13 ja.

Jeg så et ultralydbile (ikke mitt) som var fra uke 13 og det var ingen tvil om at det var gutt!
Så jeg tipper du har rett [emoji6]

Dette er fra uke uke 13+3
Jeg var hos Lundring og han mente det var gutt[emoji7] download-10.jpg

Jeg fikk sett det nedinfra og opp på en måte. Fra undersiden og oPP mellom beina.. blir veldig spennende om en uke på oul.

Jeg fikk 3D så å si ovenfra i uke 11.
Hun sa da at både gutter og jenter hadde en sånn tapp så tidlig. Å kunne derfor ikke uttale seg:)
Skjønner din nysgjerrighet da:) snart får du vite det

Rart hvordan dette kan oppta så mye tenketid. ...hehe ... Har både gutter og jenter så det er ikke så nøye ene eller andre veien... men det øyet ser... og ja det har festet seg

Så kjedelig at hun ikke ville si noe, det er jo flere her som har fått vite tidligere. Når jeg var på ul 13+6 så gyn ingenting som ligne på penis. De vi kunne se var tre hvite streker som han mente var kjønnslepper. Fikk dette bilde. Har oul om 10 dager, er spent på om det fortsatt er jente.

standalone

Så kjedelig at hun ikke ville si noe, det er jo flere her som har fått vite tidligere. Når jeg var på ul 13+6 så gyn ingenting som ligne på penis. De vi kunne se var tre hvite streker som han mente var kjønnslepper. Fikk dette bilde. Har oul om 10 dager, er spent på om det fortsatt er jente.

standalone
Dette er vell uten tvil en jente?... min sin så ikke sånn ut....hehe

standalone

Åå, nå ble jeg helt varm i hjertet [emoji173]️ Akkurat sånn så min baby ut på UL i uke 14. Tre streker nedenfra og opp. Akkurat som jentene mine. Studerte leenge, men gyn turte ikke si noe. Nå ble jeg bare enda mer sikker [emoji51] Blir spennende å se om to uker!

De er veldig like så tidlig. Men det har noe med retningen den peker. :)

standalone

Dette ser veldig ut som en jente ja!:happy:med mine jenter var der disse strekene di så, så etter på UL senere i svangerskapet også.

De sier jo at 3 streker er jente mens en «skilpadde» er guttxsmile8
MEN de kan se ganske like ut ja så tidlig. Samt er det litt med vinkel også osv. Men i denne vinkelen er det vel mest tydelig. Her synes jeg det ser ganske tydelig ut! Blir spennende å se:)

Så til trådstarter.. Siden du også så det i denne vinkelen og ikke så slike streker, men noe annet:)vil jeg nokk tro at sjangsen er stor for at du har rett.

Back
Topp