Blir spennende å se

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
Om og i tilfelle hvor mange her inne som faktisk venter tvillinger/trillinger :D

Noen som har mistanke om at de bærer på mer enn 1 ? :p

Åja, det blir spennede!! :) Her har vi ingen tvillinger/trillinger på noen sider av slekta, så det tror nok det er bare én i min mage :)

Jeg forventer ikke flere enn en. Fikk tidlig positiv test, 8 dpo. Men ellers er det ingen ting som tyder på at vi er disponert for å få tvillinger. Har ei god venninne med tvillinger. De er nydelige, men jeg tror det er MYE jobb. :p Også måtte de kjøpe ekstra stor bil. Hehe

Ja, det blir spennende. Men jeg tror ikke jeg venter tvillinger. Har ingen i familien :)

Tviler på at vi får tvillinger, ingen av oss har tvillinger i familien :) Tror jeg hadde dåna om jeg får den beskjeden på ul :P

jeg har fått tvillinger, og det er jo en liten fare for det igjen, siden vi satt inn 2 egg, men håper for psyken min sin del at det er 1... nervøs og redd nok som det er nå...

jeg tror jeg venter tvillinger:D Har mistet tvillinger engang og harblitt fortalt at jeg kom til føde tvillinger :P så blir spennende å se men foreløpig forbereder jeg meg på en:P

Ingen anelse. Har søskenbarn som er tvillinger, og både min oldefar og min oldemor hadde søsken som var tvillinger. Håper det kommer en av gangen, da jeg tror det er veldig slitsomt, og det kan absolutt være slitsomt nok med en. Vi får se :-)

Jeg hadde ikke blitt overasket.. Min mormor har født tvillinger, min mor har vært gravid med tvillinger, og jeg.. vel.. det hadde vært typisk:P

tihi <3 ja det blir spennende å se :)

Sambo er tvilling og jeg har hørt begge deler. Både at vi har større sjangs for å få tvillinger og at vi hvertfall ikke får tvillinger :P

Back
Topp