Blir skuffet, falske folk.

Lillemumma*KL

Forumet er livet
Altså, dette er ingen på BV men på scrapping. no
ei som selger journalig clear stamp på auksjon.
Nye koster disse 149,- på bikuben.
Noen har bydd 165,- på henens auksjon, å da vil jeg tro de ikke viste hva ny pris var.. så jeg sendte henne en PM om at hun kansje burde informere om dette. men d hadde hun ikke tenkt.

Er ikke dette vell frekt?

Skriv det i auksjonstråden da vel! Syns det er bedre enn å legge ut tråd her, alle herfra som er innom scrapping.no vet jo hvem du snakker om!!
Syns det er unødvendig mange sånne klage/kritisere-tråder om personer/tråder på scrapping.no her, har dere noe å si om det som foregår der, så si det der!

Ville ha nevnt dette i tråden inne på scrapping.no.....

ORIGINAL: MammantilJGogA

Er det virkelig mulig..synest synd i dem som byr da..de taper jo på det[:@][:'(]

Det er vel kanskje greit å sjekke ny priser på det man byr på og da...jeg kjøper hvertfall ingenting brukt uten at jeg vet hva ny prisen er.....

Jeg har kommet til å sende pm til hun som hadde bydd over nypris. for alt man vet så kan det hende hun har sine grunner til å by så mye...
Jeg er kanskje ikke særlig snill, men jeg syns ikke at selger har plikt til å opplyse nypris. Det burde være kjøpers ansvar[:)]

Selv har jeg ikke hatt samvittighet til å selge noe til høyere pris enn nypris.[:)]

kan du ikke skrive i den tråden at "bare til opplysning så er budet kommet over det det koster å kjøpe dette nytt i butikk. Butikk pris er ???kr."
[:D]

Jeg sende PM til henne med engang å sa fra, og sa til henne at hun burde si ifra. ville bare gjøre dere oppmerksom på det jeg... men beklager da!!!!!!!!!

ORIGINAL: lottepus

Skriv det i auksjonstråden da vel! Syns det er bedre enn å legge ut tråd her, alle herfra som er innom scrapping.no vet jo hvem du snakker om!!
Syns det er unødvendig mange sånne klage/kritisere-tråder om personer/tråder på scrapping.no her, har dere noe å si om det som foregår der, så si det der!

det er faktisk mange her inne som er der å handler jeg sa det bare for å være snill, slik at dere må være klar over at folk faktisk er så frekke!
det er faktisk ikke alle som sjekker nypris før de kjøper noe der inne, da tenkte jeg bare gi dere en liten tankevekker

ORIGINAL: MiaC

kan du ikke skrive i den tråden at "bare til opplysning så er budet kommet over det det koster å kjøpe dette nytt i butikk. Butikk pris er ???kr."
[:D]

nei vil ikke ødelegeg for henne, da blir hun sikekrt bare sur... da j sendte henne PM så brukte hun som unskyldning at handlet de den på nett måtte de ut med 49,- i porto, griet nok men hun skal jo også ha porto!

ORIGINAL: hsm

Jeg er nesten aldri inne på selges-forumet på scrapping.no lenger,
for folk byr som regel alltid så mye at med porto så blir det dyrere enn
nytt. Men det er jo i grunnen den som byr sitt problem da og finne
ut hva det koster nytt.

jeg er enig i at det er kjøper sitt ansvar å sjekke ny pris. men jeg hadde ikke hatt samvittighet til å lure folk på den måten...

oi, nå ble d mange tråder her..hehe[:D]

ORIGINAL: Line Lavendel

ORIGINAL: MammantilJGogA

Er det virkelig mulig..synest synd i dem som byr da..de taper jo på det[:@][:'(]

Det er vel kanskje greit å sjekke ny priser på det man byr på og da...jeg kjøper hvertfall ingenting brukt uten at jeg vet hva ny prisen er.....

enig...er egentlig ikke hennes problem. Hun legger ut en vare, og folk sier hva de er villig til å betale for denne! Jeg ville ikke holdt tilbake nyprisen selv, men hun gjør som hun vil...

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

det er faktisk mange her inne som er der å handler jeg sa det bare for å være snill, slik at dere må være klar over at folk faktisk er så frekke!
det er faktisk ikke alle som sjekker nypris før de kjøper noe der inne, da tenkte jeg bare gi dere en liten tankevekker

Ja jeg skjønner det, og det er kjipt med de som "snyter" folk med viten og vilje, men de som henger her som også henger på scrapping, ser jo om du legger tråden på scrapping, der den faktisk hører hjemme....syns det står lite respekt av all baksnakkingen av medlemmer på scrapping her...har man  noe å si kan man jammen være tøff nok til å si det på det forumet det faktisk gjelder!
Syns ikke det er rart at visse forum får dårlig rykte, det er mye pga sånn prat som det her...(snakker ikke om BV i første omgang, men har også hørt BV nevnt i "baksnakke-og-drittslenging-om-andre-forums-medlemmer-sammenhenger)

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

Ja jeg skjønner det, og det er kjipt med de som "snyter" folk med viten og vilje, men de som henger her som også henger på scrapping, ser jo om du legger tråden på scrapping, der den faktisk hører hjemme....syns det står lite respekt av all baksnakkingen av medlemmer på scrapping her...har man  noe å si kan man jammen være tøff nok til å si det på det forumet det faktisk gjelder!
Syns ikke det er rart at visse forum får dårlig rykte, det er mye pga sånn prat som det her...(snakker ikke om BV i første omgang, men har også hørt BV nevnt i "baksnakke-og-drittslenging-om-andre-forums-medlemmer-sammenhenger)

Igjen, jeg tok d også opp med personen på scrapping før denen tråden her...
og d du sier med at andre forum mener BV er et drittsnakking forum er jo akkurat d samme selv....
Men samme d... laget ikke denne tråden for å starte en krangel... men for å ADVARE de andre!
Er ikek alle som leser alt der inen heller... jeg selv er sjelden inne på annet en kjøp/salg.

Synes også det er kjøpers ansvar å finne ut hva det koster nytt. Hvis folk var villig til å by mer, hadde jeg tenkt, okei, fint for meg! [:)]

ORIGINAL: Mællis`n

Synes også det er kjøpers ansvar å finne ut hva det koster nytt. Hvis folk var villig til å by mer, hadde jeg tenkt, okei, fint for meg! [:)]

ja okei... den samvittigheten har ikke jeg... men jeg er selvsagt enig i at d er kjøpers ansvar...
selvom jeg personlig ikek ville tatt men mer enn jeg hadde gitt for den ny[;)]

Back
Topp