Blir satt i gang

Jeg ble satt igang med ballongkateter i uke 35+6. Gikk relativt raskt og ungen var ute 14 timer etter at ballongen ble satt. Var ikke moden i det hele tatt.
 
Jeg ble satt igang med ballong. Var ikke moden og det tok dessverre veldig lang tid og endte i ks, men jeg har hørt at ballong er supert, men kroppen min var ikke glad i å bli satt igang. Masse lykke til så håper vi det går fint og raskt for seg :)
 
Masse lykke til <3
Jeg ble satt igang med nr 3 og var ikke moden i hele tatt. Fikk en modningspille kl 09 på morgenen. Kl 15 var jeg i fødsel og litt over midnatt var hun ute. En drømmefødsel :)
 
Update: ballongen ble satt i 9 tiden og til legens sjokk var jeg godt moden babyen lå godt nede i bekken og jeg hadde åpning på ca 3 cm "0 kjenner litt mirringer og hae vondt i halebenet mem usikker på om det er noe eller bare vanlige smerter xp

Tvi tvi! Er dette din første?
 
Update: ballongen ble satt i 9 tiden og til legens sjokk var jeg godt moden babyen lå godt nede i bekken og jeg hadde åpning på ca 3 cm "0 kjenner litt mirringer og hae vondt i halebenet mem usikker på om det er noe eller bare vanlige smerter xp
Oi, det høres lovende ut! :) Fortsatt lykke til, om ikke du er ferdig! :D
 
Update: ballongen ble satt i 9 tiden og til legens sjokk var jeg godt moden babyen lå godt nede i bekken og jeg hadde åpning på ca 3 cm "0 kjenner litt mirringer og hae vondt i halebenet mem usikker på om det er noe eller bare vanlige smerter xp
Hvordan går det med deg?
:)
 
Så spennende. Lykke til :) Regner med at det kanskje har skjedd noe nå :)
 
Lykke til!!
 
Back
Topp