Blir så

seilø

Glad i forumet
dritt lei, her planlegger jeg 30 års fest neste helg og en liten sammenkomst til helgen med familie. siden han er 30 år så skal man jo feires litt, både med familie og venner.[>:]
Men han føller ikke med, vet ikke når folk kommer engang bare jatter og sier jeg ikke har fortalt ditt og datt, er ikke min skyld at han har tette ører heller[:@]
Men,men det er verre ting også, mamman min ringte tidligere i dag,en god venninne av henne som og er en ven av familien døde i dag[:o] det er ganske trist.
Så denne uken begynner ikke bra[&o]

uff da, det var leit å høre. Vi får håpe resten av uken blir litt bedre.
Trøsteklemmer kommer din vei

Håper hver dag denne uken blir bedre for deg, og at det ender opp med en FLOTT feiring til helga[:)]

Blir vel truffet litt hardere pga hormonene om dagen, men tenkte på å lage et lite koldtbord , enkelt og greit [;)]

ORIGINAL: ThereseAa

signerer!!! Satser på en flott feiring til helga!!!

30års dag? det er en spesiell dag, får håpe at siden uka starter så dårlig så ender den perfekt [:D] Egentlig burde kjæresten din planlagt den dagen for deg synes jeg da...hm, men det er mulig jeg er kravstor da....

Det er jo han som er 30 da[;)] jeg er litt yngre[:)]
Når jeg fyller 30 år så vil jeg ha en flott dag jeg kan leve på i 10 år til den neste stooooore festen[:D]

ORIGINAL: ThereseAa

signerer...

Ja,får håpe at helgen og feiringen blir flott selv om uken begynte trist !

ORIGINAL: seilø

Det er jo han som er 30 da[;)] jeg er litt yngre[:)]
Når jeg fyller 30 år så vil jeg ha en flott dag jeg kan leve på i 10 år til den neste stooooore festen[:D]

Thihi...å ja....dumme meg [;)] 

ORIGINAL: Tussi75

Ja,får håpe at helgen og feiringen blir flott selv om uken begynte trist !

Signerer

Back
Topp