ORIGINAL: Mamamora
Har ikke hendt meg, men jeg har holdt tett om navnevalgene,så er jo et godt tips da[;)]
Hatt noen venninner som ikke har klart og latt være å ta ifra andre venninner, er ikke så populært det nei[&:] Er jo ingen som er "DITT" navn, ser noen kommenterer det her- MEN, noen hermer bevist etter andre sine valgenavn og det er irriterende. Mange eksempler på det. Så later de på en måte som om: "Nei jeg viste ikke at de skulle kalle han/ho det" så har de hørt det flere ganger! Noen er hermegåser![:D]
Skjønner deg godt det gjør jeg, noen holder navn kjærer enn andre, men ikke si noe videre da,så kanskje du får ha de for deg selv[:)] Og vil du ha det navnet så kall ungen din det uansett!
ja veit at det er dumt å si navnene man har som alternativ,[:)] men når de har sittet og sagt får jeg det kjønnet så skal jeg kalle det osv og så kom det ut i en samtale at jeg ville ha det navnet som er snakk om, og så plutselig litt etterpå så var navnet byttet til det jeg sa[8|] og da syntes jeg det blir litt for dumt.
men du har ihvertfall skjønt hva jeg mente. jeg tar jo ikke helt av heller med dette jeg syntes bare at man må vise andre litt hensyn da[:)]