blir så skuffet

ORIGINAL: Mamamora

Har ikke hendt meg, men jeg har holdt tett om navnevalgene,så er jo et godt tips da[;)]

Hatt noen venninner som ikke har klart og latt være å ta ifra andre venninner, er ikke så populært det nei[&:] Er jo ingen som er "DITT" navn, ser noen kommenterer det her- MEN, noen hermer bevist etter andre sine valgenavn og det er irriterende. Mange eksempler på det. Så later de på en måte som om: "Nei jeg viste ikke at de skulle kalle han/ho det" så har de hørt det flere ganger! Noen er hermegåser![:D]

Skjønner deg godt det gjør jeg, noen holder navn kjærer enn andre, men ikke si noe videre da,så kanskje du får ha de for deg selv[:)] Og vil du ha det navnet så kall ungen din det uansett!

ja veit at det er dumt å si navnene man har som alternativ,[:)] men når de har sittet og sagt får jeg det kjønnet så skal jeg kalle det osv og så kom det ut i en samtale at jeg ville ha det navnet som er snakk om, og så plutselig litt etterpå så var navnet byttet til det jeg sa[8|] og da syntes jeg det blir litt for dumt.
 men du har ihvertfall skjønt hva jeg mente. jeg tar jo ikke helt av heller med dette jeg syntes bare at man må vise andre litt hensyn da[:)]

ORIGINAL: et_lite_vesen

Hva med å ikke si noe i det hele tatt?

ja angrer på det nå da, men de hadde jo bestemt navn på en måte innen det her kom frem da[&:][8D]

ORIGINAL: theolin

har aldri sagt på forhånd hvilke navn som er til vurdering...[;)]

Ikke jeg heller.

ORIGINAL: mine2barn85

vi fortalte søstra til sambo hva vi skal ha som jente navn hvis det blir en jente neste gang, og da sa hu bare og det er det jeg har valgt også...[>:] hu sa det på den måten som at jeg liksom herma henne,men hun har jo aldri fortalt oss hva noen av valgene sine før er[&:]

men vi kommer til å ta det navnet uansett vi gidder ikke endre på det bare for at hu liksom også har lyst på det..

ja det skjønner jeg er litt vanskelig da[:)] men hvis hun hadde sagt det navnet og en stund etter på så hadde dere lata som ingen ting  og tatt plutselig det navnet  så er jo det litt spes eller[&:]

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

En av mine beste venninner gjorde det... "Stjal" navnet som vi hadde valgt oss hvis vi noengang får ei jente. Og hun visste at det var "vårt" navn også, så jeg ble mildt sagt paff da hun fikk ei jente og valgte nettopp det navnet. Men jeg kunne selvfølgelig ikke si noenting, så lumpen er jeg ikke! Jeg måtte bare svelge den "skuffelsen" og heller glede meg over at hun hadde fått ei sunn, frisk og nydelig jente! [;)]

ja man blir rett og slett paff, man sitter liksom igjen og veit ikke helt hihi

ORIGINAL: MyBell

Skjønner at det er irriterende.

Har du sagt noe til de?

Jeg ville aldri brukt navn som venninner av meg vil ha. Har flere venninner som i "alle" år har nevnt navn de syns er fine. Navnene er kjempe fine og kanskje litt ekstra spennende fordi de er ulovlige, men ville aldri brukt de. Syns egentlig det er litt snakk om respekt!!!  Så kan folk bare syns det er så barnslig de bare vil for min del!!

nei jeg har jo ikke sagt noe , har litt lyst, men som sagt så er  det jo ikke noe som heter mitt og ditt navn. og jeg er en av de her i verden som har litt respekt for andre mennesker da[:@] og jeg må signere alt det du har skrevet for jeg er helt enig i det[;)] det var sånn jeg ville ha det fram[:)]

Holdt navnet hemmelig,å det er nok en lur ting å gjøre vist du er redd noen skal stjele navnet.

Sorry, men her er det første mann til mølla. Vil du virkelig bruke navnet driter du i at det er noen andre som har det navnet............[;)]

ORIGINAL: Selina

Syns det hele blir litt barnslig jeg! "DITT" navn?? Ingenting som heter det!

sign

Av den grunn så e d ingen som får hør ka som e alternativan..[;)]

kommer litt ann på hvem det var som hadde "tatt" navnet da. Om det var noen av mine beste venner eller slektninger så hadde jeg kanskje blitt litt paff, men hvis jeg har snakket mye om navnet i forkant og noen tar samme navnet så hadde jeg brukt det uansett[;)] De rundt meg vet jo da at vi har snakket om det navnet så da får det bare være at det kanskje blir to med samme navn i omgangskretsen!

Back
Topp