Blir så irritert!!

GT Sara

Forumet er livet
Dritt mens!! [:'(]Hvorfor i helvete kan du ikke komme da!!! Skulle kommet den 8! Nå går jeg jo og lurer og grubler om jeg er gravid (noe jeg ønsker[:D]) som jeg gjør nesten hver mnd fordi den må komme noen dager for sent!!!![:@][:@]

Om jeg var deg ville jeg heller tenkt at syklusen min var noen dager lengree, dersom den er litt sen nesten hver måned. Så om du er innstillt på at den ikke skal komme før senere, blir det kanskje ikke like ille å vente?

ORIGINAL: toneany

Om jeg var deg ville jeg heller tenkt at syklusen min var noen dager lengree, dersom den er litt sen nesten hver måned. Så om du er innstillt på at den ikke skal komme før senere, blir det kanskje ikke like ille å vente?

Prøver, men ikke lett akkurat[;)] Får vel bare gå her og vente da..[:-]

Plutslig er det en spire  der[;)] Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves....

*blåser tanta de bort*

ORIGINAL: ToveMora31

Plutslig er det en spire  der[;)] Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves....

*blåser tanta de bort*

Tusen takk for fine ord[:)] At jeg er gravid er nok liten mulighet siden vi fikk snuppa ved prøverør[:(] 

ORIGINAL: ~Linnea sin mamma~

ORIGINAL: GT Sara

ORIGINAL: ToveMora31

Plutslig er det en spire der[;)] Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves....

*blåser tanta de bort*

Tusen takk for fine ord[:)] At jeg er gravid er nok liten mulighet siden vi fikk snuppa ved prøverør[:(]

Er flere som har fått barn på egenhånd etter de har fått en med prøverør, så muligheten for at dere også får det til er jo der.
Krysser fingrene for deg jeg, og håper at det sitter en spire snart. Så Gina kan bli stolt storesøster, og få med seg lillesøster eller lillebror på tur i kassa bakpå mopeden...[;)]

He he, da må jeg nok ha større kasse bak, eller henger[:D][:D] Kan jo hende vi får til hjemmelaga,men tør ikke håpe.

vet mange som har fått barn av seg selv etter prøverørs.. man slapper ofte mer av da, og det kan resultere i at den sitter fortere[;)]

Back
Topp